AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Dit, ook kan je er zo nu en dan een klein scheutje vocht/ water bij doen.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 15:57 ----------

Ben nog opzoek naar een goed recept voor een lekkere salade met kip of zalm, iemand hier voorbeelden van lekker recept wat je delen wil?

Gebruik zelf vaak, kip, diverse soorten sla, tomaat, uit etc. als basis, vrij standaard allemaal dus, maar zoek nu eigenlijk ook eens iets met wat andere groentes, dus rauwe andijvie, spinazie noem maar op?

Check die 10min meals van Jamie Oliver! Echt een aanrader imo

Ik vind witte kool best lekker! In fijne reepjes Omnomnom

Dit, ook kan je er zo nu en dan een klein scheutje vocht/ water bij doen.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 15:57 ----------

Ben nog opzoek naar een goed recept voor een lekkere salade met kip of zalm, iemand hier voorbeelden van lekker recept wat je delen wil?

Gebruik zelf vaak, kip, diverse soorten sla, tomaat, uit etc. als basis, vrij standaard allemaal dus, maar zoek nu eigenlijk ook eens iets met wat andere groentes, dus rauwe andijvie, spinazie noem maar op?

kippenblokjes gebakken in/met limoen, geserveerd met rauwe andijvie met rozijnen en appel, als je dressing wil maak ik deze zelf vaak van magere yoghurt met kaneel.

Kippenblokjes gebakken in sambal met koriander met wat gekookte tarly of linzen, dit in rauwe spinazie met notenchunks naar keuze

Hard werken moet beloont worden:thumbs:

20130826_202145.jpg

Spitskool heel fijn snijden en met wat kruiden olie en azijn. Lekker en een lekkere bite.

Thanks voor de reactie! Ga de ideeën zeker gebruiken, afwisseling altijd goed als het nu eten of trainen is ;)

Examen eten

uploadfromtaptalk1377605146875.jpg

DSCF4840.jpg

Helaas niet voor 2-3 personen maar voor 1 hongerige :D. Knuppels hadden wel een leeg zakje marinade erin zitten :(, maar met wat kip kruiden en ketjap manis ook prima.

Examen voer II

Al is zo'n cheap ass lasagne niet echt mijn ding

uploadfromtaptalk1377625709483.jpg

magnetron lasagne? valt me van je tegen arnodsi :sad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.593
Pasta & duitse biefstuk + veggies
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

High carb Dessert; protein broodpudding met eierkoek/ontbijtkoek/mueslibrood, fluff, spekjes, mango en mango sorbetijs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heeft iemand enig idee of je ergens meergranen pita broodjes kunt kopen?

Restjes dag .. Visje. Mosselen. Garnalen. Komkommer. Ei. Courgette. Paprika.

restjes.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.598
Kip-ananas-wortel-bosui roerbak met zwarte bonen woksaus, gekookte broccoli en ovengebakken zoete aardappel getopped met kaneel en rozemarijn.

angie_first_meal.jpg

Je bestek ligt fout :trollface:

maar het ziet er wel lekker uit! :meal:

Krijg er honger van :P

Terug
Naar boven