AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

I know.. ik heb vanmiddag een app "myfitnesspal" gedownload. En heb voor morgen alvast een (cut) planning gemaakt wat ik hoop te eten. Maar ik zit op 772 calorieen of zo... ik heb ook een proteineshake besteld, die komt morgen als het goed is.

Weet niet hoe ik het nog meer moet aanvullen ik eet normaliter echt niet zoveel, ja wel de ongezonde dingen :(

Screenshot_20201115-183703_MyFitnessPal.jpg
Screenshot_20201115-183658_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20201115-183707_MyFitnessPal.jpg
Misschien zit ik er volledig naast..excuus dan alvast. Wellicht kan je beter hulp gaan zoeken in een andere richting in plaats van myfitnesspall.. zou je daar eens over na kunnen denken? Ik denk niet dat je hier op de goede plaats bent.
Nogmaals excuus als ik er naast zit, ik zeg dit met goede bedoelingen.

I know.. ik heb vanmiddag een app "myfitnesspal" gedownload. En heb voor morgen alvast een (cut) planning gemaakt wat ik hoop te eten. Maar ik zit op 772 calorieen of zo... ik heb ook een proteineshake besteld, die komt morgen als het goed is.

Weet niet hoe ik het nog meer moet aanvullen ik eet normaliter echt niet zoveel, ja wel de ongezonde dingen :(

Dat is echt wel heel erg weinig, verwacht zelfs onder je BMR, is dit een "normale" dag? En wat @Aline zegt.

Misschien zit ik er volledig naast..excuus dan alvast. Wellicht kan je beter hulp gaan zoeken in een andere richting in plaats van myfitnesspall.. zou je daar eens over na kunnen denken? Ik denk niet dat je hier op de goede plaats bent.
Nogmaals excuus als ik er naast zit, ik zeg dit met goede bedoelingen.
Hulp? Waar slaat dit nu weer op? Dit slaat werkelijk nergens op.
Ik ben al jaren op hetzelfde gewicht en mijn figuur ziet er heel goed uit. Vraag maar aan de persoon die mij gisteren heeft gestalked op instagram. Ik eet gewoon niet veel nu sinds de corona omdat ik weinig beweeg. En ik ben een persoon die koekjes, chips enzo wel eet. Excuseer mij dat dit niet in jouw ideaal plaatje past waarbij je alles berekend etc. maar mij gelijk naar ergens anders doorverwijzen is niet aan jou ;) en als dit echt positief bedoelt was had je het niet hier gepost maar had je mij een privebericht gestuurd. Wat een beledigingen allemaal :)

Ik ben al jaren op hetzelfde gewicht en mijn figuur ziet er heel goed uit. Vraag maar aan de persoon die mij gisteren heeft gestalked op instagram. Ik eet gewoon niet veel nu sinds de corona omdat ik weinig beweeg. En ik ben een persoon die koekjes, chips enzo wel eet. Excuseer mij dat dit niet in jouw ideaal plaatje past waarbij je alles berekend etc. maar mij gelijk naar ergens anders doorverwijzen is niet aan jou ;) en als dit echt positief bedoelt was had je het niet hier gepost maar had je mij een privebericht gestuurd.

Bah.
Ze zegt letterlijk meerdere malen dat het goed bedoeld is. Weet je wat je BMR is?

Ik ben al jaren op hetzelfde gewicht en mijn figuur ziet er heel goed uit. Vraag maar aan de persoon die mij gisteren heeft gestalked op instagram. Ik eet gewoon niet veel nu sinds de corona omdat ik weinig beweeg. En ik ben een persoon die koekjes, chips enzo wel eet. Excuseer mij dat dit niet in jouw ideaal plaatje past waarbij je alles berekend etc. maar mij gelijk naar ergens anders doorverwijzen is niet aan jou ;) en als dit echt positief bedoelt was had je het niet hier gepost maar had je mij een privebericht gestuurd.

Bah.
Dit was nu juist niet de bedoeling. Betreffende dat privé bericht kan ik je geen ongelijk geven.
Mijn excuus dat ik er naast zat. Bezorgdheid.

En ik geef aan dat als het goed bedoeld was, had ze mij een privebericht gestuurd zo moeilijk is dit nou ook weer niet.

En ik geef aan dat als het goed bedoeld was, had ze mij een privebericht gestuurd zo moeilijk is dit nou ook weer niet.
Heb jij familie in Genk wonen? Een van m’n beste kameraden heeft dezelfde achternaam (zus heeft pas geopende donutshop in Genk)

Ik ben al jaren op hetzelfde gewicht en mijn figuur ziet er heel goed uit. Vraag maar aan de persoon die mij gisteren heeft gestalked op instagram. Ik eet gewoon niet veel nu sinds de corona omdat ik weinig beweeg. En ik ben een persoon die koekjes, chips enzo wel eet. Excuseer mij dat dit niet in jouw ideaal plaatje past waarbij je alles berekend etc. maar mij gelijk naar ergens anders doorverwijzen is niet aan jou ;) en als dit echt positief bedoelt was had je het niet hier gepost maar had je mij een privebericht gestuurd. Wat een beledigingen allemaal :)
Ben je nou zo’n goede troll of gewoon zo ontzettend dom? Als je aan krachtsport doet en bijna 2/3 van je dieet uit koekjes en chips haalt heb je professionele hulp van een diëtist nodig als je niet weet wat je nog meer kan eten naast dit auswitch dieet. (De stickies hier lezen over voeding kan ook helpen)

ps. Dit is niet goed bedoeld :)

Allereerst welkom op het forum!
Ik heb gezien dat je eerste topic niet echt een succes is geweest...
Je schreef dat je vanaf morgen weer serieus aan de bak gaat met trainen en hierboven lees ik een vraagstuk m.b.t. voeding.
Misschien is een log openen toch een goed idee... om concreet vragen te kunnen stellen en te delen waar je tegen aan loopt. Maar ook om je trainingen te loggen...

De meesten zijn echt bereid om te helpen! Meningen komen er vaak ongezouten uit, bijdehand reageren zijn de meesten ook niet vies van. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, zoiets.

Als ik kijk naar je in mfp ingevulde voeding ziet het er goed uit. Je maakt gezonde keuzes. Het aantal kcal is veel te laag (maar dat had je zelf ook al door). Je zou nog een 4e maaltijd kunnen toevoegen (bijvoorbeeld pre-bed).

Heb je enig idee wat je onderhoud is? Ik meen ergens gelezen te hebben dat je in de 60 weegt. Ikzelf zou 1,6-2 x bw aan eiwitten aanhouden en minimaal 1 x bw aan vet (wij vrouwen hebben vetten nou eenmaal nodig voor ons hormoonhuishouden) en de rest aanvullen met koolhydraten.

Ik lees in je voedingsdagboek dat je 150 gram kwark neemt, waarom zo weinig? Ik zou gewoon lekker 400/500 gram naar binnen schuiven. Honing er door en walnoten bijvoorbeeld... eventueel wat dadels erbij of een appeltje in stukjes er in.... kom je al een heel eind 😀

Wat dacht je van hele eieren eten, brood, rijst, pasta, aardappel bij je eten.
Neem toch aan dat je wel weet wat een normale maaltijd is?
En 1 koekje kan je er gerust elke dag bijeten.

Dit was nu juist niet de bedoeling. Betreffende dat privé bericht kan ik je geen ongelijk geven.
Mijn excuus dat ik er naast zat. Bezorgdheid.

Het is de eerste keer dat ik mijn calorieen probeer uit te rekenen, je staat er normaliter nooit bij stil ik iig niet. En aangezien ik ook een paar kilo's op een "gezonde manier" wil kwijtraken, wil ik het goed doen. Maar mij tussen iedereen proberen te kleineren door te zeggen dat ik hulp moet zoeken is idd een actie wegens bezorgdheid ja. :) en vooral als je denkt dat ik echt hulp nodig heb ;)

772 kcal voor een hele dag? Damn, niet best.

Waarom schiet je meteen zo hard in de verdediging? @Aline Bedoeld het goed, ze geeft nog aan dat ze er ook naast kan zitten en dat ze zich daarvoor alvast excuseert als ze er inderdaad naast zit...
Er zijn hier een aantal mensen die een eetstoornis hebben (gehad). Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat jij er ook 1 hebt, maar aangezien we je niet kennen kunnen we ook niks uitsluiten 😉

Dat ze je geen privébericht heeft gestuurd snap ik ergens wel, niet iedereen zit er op te wachten om meteen privéberichten te krijgen.

Een reactie als: wat lief dat je zo bezorgd bent, maar dat is nergens voor nodig was meer op zijn plaats geweest....

Het is de eerste keer dat ik mijn calorieen probeer uit te rekenen, je staat er normaliter nooit bij stil ik iig niet. En aangezien ik ook een paar kilo's op een "gezonde manier" wil kwijtraken, wil ik het goed doen. Maar mij tussen iedereen proberen te kleineren door te zeggen dat ik hulp moet zoeken is idd een actie wegens bezorgdheid ja. :) en vooral als je denkt dat ik echt hulp nodig heb ;)
Als je het goed wil doen lees hier dan even mee. Post 1 en eventueel post 2 de excel :)

Zie ik hier een rel onstaan?

Terug
Naar boven