MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hier moet nog tonijn bij maar dat doe ik op de dag dat ik het ga eten
20201115_134156.jpg

Hier komt zo nog pasta bij
IMG_20201115_140523_800.jpg
Eerlijk, dit is best wel netjes.

Ehm... kan wisselen...
* tijd lang 5 gebakken eieren met ham en rijst/capucijners.
* dan weer een periode geroosterd glutenvrij brood 3x met boter en 3 gebakken eieren met een bak kwark met muesli (gluten/lactose vrij) (zit met nogal wat allergieeen vandaar)
* 300 gr soyayoghurt + 100 gr havermout + pompoenpitten/zonnebloempitten/cacao (van elk 1 eetlepel) en kaneel
* 3 gekookte eieren op 6 rijstwafels + bak kwark met muesli (gluten/lactose vrij)

zoiets... rond 6:00 en om 9:00 de volgende maaltijd erin die qua kcal ook ongeveer zoiets is. :o Ik ben gewoon een vreetzak.. gaat gewoon de hele dag door :roflol:
Is best veel vergeleken met mijn ontbijt :p. Ik moet eigenlijk ook proberen om meer te eten, vooral nu ik ook van plan ben om te gaan sporten... want op deze manier kom ik amper op de duizend calorieën =/

Nom nom eetze!

Is best veel vergeleken met mijn ontbijt :p. Ik moet eigenlijk ook proberen om meer te eten, vooral nu ik ook van plan ben om te gaan sporten... want op deze manier kom ik amper op de duizend calorieën =/
Waarom zou je het onder de 1.000 laten komen?

Suggestie: uitrekenen wat je nodig hebt op een dag en activiteitsfactor en daar iets onder blijven.

En eet wat!

Klopt met koekjes kom ik al gauw aan 2k calorieen, misschien zelfs meer : ( maar heb vandaag geen koekjes etc gegeten... had er geen trek in.

Avondmaaltijd: broccoli, bloemkool, yoghurt en tomatenpuree etc. ik mis wel de eiwitten 🤣

20201115_182847.jpg

Waarom zou je het onder de 1.000 laten komen?

Suggestie: uitrekenen wat je nodig hebt op een dag en activiteitsfactor en daar iets onder blijven.

En eet wat!
I know.. ik heb vanmiddag een app "myfitnesspal" gedownload. En heb voor morgen alvast een (cut) planning gemaakt wat ik hoop te eten. Maar ik zit op 772 calorieen of zo... ik heb ook een proteineshake besteld, die komt morgen als het goed is.

Weet niet hoe ik het nog meer moet aanvullen ik eet normaliter echt niet zoveel, ja wel de ongezonde dingen :(

Screenshot_20201115-183703_MyFitnessPal.jpg
Screenshot_20201115-183658_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20201115-183707_MyFitnessPal.jpg

Terug
Naar boven