- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Eerlijk, dit is best wel netjes.Hier moet nog tonijn bij maar dat doe ik op de dag dat ik het ga eten![]()
Hier komt zo nog pasta bij
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerlijk, dit is best wel netjes.Hier moet nog tonijn bij maar dat doe ik op de dag dat ik het ga eten![]()
![]()
Olivier slikt deze hele stapel weg in 2 dagenHier moet nog tonijn bij maar dat doe ik op de dag dat ik het ga eten![]()
![]()
denk ikGefeliciteerd!!!
Is best veel vergeleken met mijn ontbijtEhm... kan wisselen...
* tijd lang 5 gebakken eieren met ham en rijst/capucijners.
* dan weer een periode geroosterd glutenvrij brood 3x met boter en 3 gebakken eieren met een bak kwark met muesli (gluten/lactose vrij) (zit met nogal wat allergieeen vandaar)
* 300 gr soyayoghurt + 100 gr havermout + pompoenpitten/zonnebloempitten/cacao (van elk 1 eetlepel) en kaneel
* 3 gekookte eieren op 6 rijstwafels + bak kwark met muesli (gluten/lactose vrij)
zoiets... rond 6:00 en om 9:00 de volgende maaltijd erin die qua kcal ook ongeveer zoiets is.Ik ben gewoon een vreetzak.. gaat gewoon de hele dag door
![]()
. Ik moet eigenlijk ook proberen om meer te eten, vooral nu ik ook van plan ben om te gaan sporten... want op deze manier kom ik amper op de duizend calorieën =/Waarom zou je het onder de 1.000 laten komen?Is best veel vergeleken met mijn ontbijt. Ik moet eigenlijk ook proberen om meer te eten, vooral nu ik ook van plan ben om te gaan sporten... want op deze manier kom ik amper op de duizend calorieën =/
Ziet er niet slecht uit!
Onder de 1000 wil je sowieso niet zittenIs best veel vergeleken met mijn ontbijt. Ik moet eigenlijk ook proberen om meer te eten, vooral nu ik ook van plan ben om te gaan sporten... want op deze manier kom ik amper op de duizend calorieën =/
Van harte!
#doubtIs best veel vergeleken met mijn ontbijt. Ik moet eigenlijk ook proberen om meer te eten, vooral nu ik ook van plan ben om te gaan sporten... want op deze manier kom ik amper op de duizend calorieën =/
I know.. ik heb vanmiddag een app "myfitnesspal" gedownload. En heb voor morgen alvast een (cut) planning gemaakt wat ik hoop te eten. Maar ik zit op 772 calorieen of zo... ik heb ook een proteineshake besteld, die komt morgen als het goed is.Waarom zou je het onder de 1.000 laten komen?
Suggestie: uitrekenen wat je nodig hebt op een dag en activiteitsfactor en daar iets onder blijven.
En eet wat!