- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
En is het opeten gelukt met die vork? Mij nog nooit, werkte er vroeger toch regelmatig 6 achter elkaar weg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En is het opeten gelukt met die vork? Mij nog nooit, werkte er vroeger toch regelmatig 6 achter elkaar weg.

Dan heb ik dat heel lang fout gedaan (zal wel niet het enige zijn).Moet je hem op de juiste manier eten
Deksel eraf halen, Dat onder de rest leggen en je kan het in een totaal opeten.

Ik wil niet weten hoe jij een frikadel wegwerkt

Als tussendoortje. Voor een training at ik een liter ijs en een liter vla, goed voor de energie en de pomp.voordeel van ‘groot’ zijn. Als ik er 6 achter mekaar wegwerk dan moet ik 2 dagen vasten![]()
Kan je iets specifieker zijn omtrent de smaak?Als tussendoortje. Voor een training at ik een liter ijs en een liter vla, goed voor de energie en de pomp.
Maar natuurlijk, het ijs was van Ola en heette indertijd Brazil; een enkele keer pistache. Vla meestal blanke vla. Dat consumeerde ik trouwens ook op dagen dat ik niet trainde.
Zeer interessant.Maar natuurlijk, het ijs was van Ola en heette indertijd Brazil; een enkele keer pistache. Vla meestal blanke vla.
Ik vraag me nu af wie ik met pistache heb beledigd.Zeer interessant.
Blanke vla is dat een term gebruikt door racisten?
Lastige vraag, deze slaan we over.Ik vraag me nu af wie ik met pistache heb beledigd.
Dat ziet er zeer smakelijk uit.
Dat was echt goddelijk ijs, soms at ik twee bakken achter elkaar. Nu snel naar de sportschool, voordat het Grolsch Kanon uitgewerkt is.Lastige vraag, deze slaan we over.
Met Brazil was het best duidelijk nochtans.