- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Portie voor de grote en voor de kleine?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Portie voor de grote en voor de kleine?
Alcohol is zeer ongezond.Dat was echt goddelijk ijs, soms at ik twee bakken achter elkaar. Nu snel naar de sportschool, voordat het Grolsch Kanon uitgewerkt is.
Heb er nog eentje genomen, moet nu echt weg.Alcohol is zeer ongezond.
Let je een beetje op alsjeblieft.
Ik ben jaloers op jouw dagelijkse mayoMusclemeat kip cordon bleu, aardappeltjes met rozemarijn zeezout en 5 tomaatjes voor de vorm![]()
Is gewoon remia fritessaus 5% (100 kcal/100 ml)
Oh ik ben meer van de Zaanse mayo. Maar hoe bereken je hoeveel je op je bord hebt? Ik bedoel, je kan het afwegen maar de voedingswaarden staan in ml en niet in gr op de verpakking
Beter dan light mayonaise? Erg zoet ook?
super leuk ook in die pannetjes zo xDMoet eerlijk bekennen dat ik kruiden en sausjes etc niet eens meetel in mijn macro’s in mijn off season. In een prep is het een ander verhaal natuurlijk. Normaal kun je wel stellen dat 100 ml=100 gram. Dit kun je checken door een lege fles en volle fles te wegen en het gewicht te vergelijken met het aantal ml.Oh ik ben meer van de Zaanse mayo. Maar hoe bereken je hoeveel je op je bord hebt? Ik bedoel, je kan het afwegen maar de voedingswaarden staan in ml en niet in gr op de verpakking
Redelijk zoet wel ja, maar er kan geen mayo in de buurt komen qua kcal met goede smaak.
Volgens google is de dichtheid van mayo ongeveer 10% lager dan dat van water. 100 ml mayo is dus ongeveer 90 gram.Oh ik ben meer van de Zaanse mayo. Maar hoe bereken je hoeveel je op je bord hebt? Ik bedoel, je kan het afwegen maar de voedingswaarden staan in ml en niet in gr op de verpakking
Wat is de bruine derrie?
Zelfs als ze niet goed kan koken, kan ze in ieder geval fotograferenVolgens mij kun jij echt super lekker koken.. het ziet er altijd geweldig uit iig!super leuk ook in die pannetjes zo xD