AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Mmm

uploadfromtaptalk1356527076513.jpg

Volkorenpasta koken, boontjes koken of in de micro, kip in de pan doen en wat kippenkruiden over doen.

Als de pasta en bonen klaar zijn, afgieten en koud water over doen. Terug in de pot doen, even opwarmen en 2 eetlepels (pikante) tomatensaus bij doen.
Ondertussen is je kip klaar, vuur hoog zetten en halve eetlepel honing erbij. Nog 1-2min bakken en klaar is kees :meal:

Nu mijn dessert :o

uploadfromtaptalk1356528306142.jpg

Volkorenpasta koken, boontjes koken of in de micro, kip in de pan doen en wat kippenkruiden over doen.

Als de pasta en bonen klaar zijn, afgieten en koud water over doen. Terug in de pot doen, even opwarmen en 2 eetlepels (pikante) tomatensaus bij doen.
Ondertussen is je kip klaar, vuur hoog zetten en halve eetlepel honing erbij. Nog 1-2min bakken en klaar is kees :meal:

Thanks, maar die kip lijkt net of je in soja saus hebt gebakken? Maar dat is dus honing, epic. Pikante tomatensaus is een goeie, mijn spaghetti is altijd zo flauw van smaak.

Thanks, maar die kip lijkt net of je in soja saus hebt gebakken? Maar dat is dus honing, epic. Pikante tomatensaus is een goeie, mijn spaghetti is altijd zo flauw van smaak.
Is met honing ;) Is gewoon gecarameliseerd, dus krijgt een bruine kleur.
Als ik me niet vergis is honing gezond/anabool?

Normaal pak ik cheapass tomatensaus uit de colruyt of Italiano van Miracoli. Daar doe ik dan wat spaghetti kruiden en tabasco bij. Maar deze keer had ik eens Piccante van Miracoli (die vind ik minder goed) genomen.

Het zijn er toch 2? :scratch: :trollface:

Is toch niet zo moeilijk? :dunno:
Heb gisteren al genoeg gegeten (vooral wildpatee, kalkoen en aardappelkroketten)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 15:23 ----------

:roflol::roflol::roflol: Is gewoon mijn gsm hoor

Ah, dacht dat het een wrapper was van de ferrero. Nee, ik kan dat dus absoluut niet haha, geen portion controle. Geef mij alles of niets (IF ftw!)

Drie eitjes en notenbrood

uploadfromtaptalk1356536301019.jpg

hey ,kennen jullie misschien recepten met extreem laag in carbs?maaltijden en toetjes?

omnomnomnomnom laaaaaang geleden

a3nom0.jpg

Terug
Naar boven