XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • 🥳
    20210331_130526.jpg
     
    Cheffie apfelstrudel of andere chefs, zit te denken om nieuwe koekenpan te kopen, wat raden jullie aan? Ik zag laatst op keuringsdienst het stukje over anti aanbak pannen en dus vooral waarom je die niet moet hebben. Dus dacht maybe een RVS pan?
     
    Debuyer pan is goed en goedkoop. Wel even wat youtube kijken voordat je hem gaat gebruiken.
     
    Cheffie apfelstrudel of andere chefs, zit te denken om nieuwe koekenpan te kopen, wat raden jullie aan? Ik zag laatst op keuringsdienst het stukje over anti aanbak pannen en dus vooral waarom je die niet moet hebben. Dus dacht maybe een RVS pan?
    Ben zelf heel erg fan van gietijzer. Tis wel wat onderhoud wat je leuk moet vinden en je moet niet verwachten dat het hetzelfde kookt als anti aanbak, maar vind het wel zeer fijn koken.
     
    Cheffie apfelstrudel of andere chefs, zit te denken om nieuwe koekenpan te kopen, wat raden jullie aan? Ik zag laatst op keuringsdienst het stukje over anti aanbak pannen en dus vooral waarom je die niet moet hebben. Dus dacht maybe een RVS pan?
    Geen kenner of chef, wel (goed) vragensteller: waar ga je de pan voor gebruiken?
     
    Back
    Naar boven