ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik heb vakantie 😌 weekje vrij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vakantie 😌 weekje vrij
Lekker man! Geniet er van.
Geniet er dan nog maar extra van he!![]()
Grillido worstjes die helaas niet meer te koop zijn bij Muscle Meat.
Waar komt dat brood vandaan?Lunch - broodje gyros met jalapeños, feta en wat gegrilde groente.
![]()
Diner - nasi met pittig gekruide kippendij (sous vide, teruggekoeld en daarna grillpan), een japans omelet en wat griekse yoghurt.
![]()
![]()
![]()
![]()
NLBB Meal, mist alleen nog stamppot![]()
Lang geleden, unox erwtensoep met "high protein" pizza van de lidl!(een echte bbd maaltijd)

Zit je nou sesamstraat op te vrete?Ik dacht goedkoop ja was het volgens mij prijs per koekje 16 euro🤣![]()
16 euro per koekje?Ik dacht goedkoop ja was het volgens mij prijs per koekje 16 euro🤣![]()
krijg je er een waardebon van 15 euro bij dan?Totaal 16. Op het bordje in de winkel stond prijs per koekje lol ik dacht al dit is mooi goedkoop 😔16 euro per koekje?krijg je er een waardebon van 15 euro bij dan?
Welkom in de grote stad.Totaal 16. Op het bordje in de winkel stond prijs per koekje lol ik dacht al dit is mooi goedkoop 😔
Ja ik ben alweer terug naar osso Steks
Dit is ook echt wel mijn type voedsel😎Lunch - broodje gyros met jalapeños, feta en wat gegrilde groente.
![]()
Diner - nasi met pittig gekruide kippendij (sous vide, teruggekoeld en daarna grillpan), een japans omelet en wat griekse yoghurt.
![]()
![]()
![]()
![]()