XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

@ak is op jouw post van toepassing
Kaarten heb je oneindig gewoon nog meer groente tot je verzadigd bent er zit geen limiet hieraan.
Eet nu 1.5kg/2kg pd, maar als de kcal lager gaan dan zit 3kg pd er ook nog aan te komen. Zodra je honger begint te krijgen loop je achter en probeer dat ruim voor te blijven.
2450 kcal pd momenteel klinkt veel, maar kom van 5300 kcal pd af eind bulk.

Volume/verzadigd blijven is het enigste waardoor men een cut de eindstreep haalt, dat “hardcore” zijn en aan het honger gevoel wennen is een domme aanpak aangezien ik diegene succes wens met een 15/20 weken cut. Snap niet dat mensen het zichzelf soms zo moeilijk mogelijk maken, laat dat “moeilijke” gedeelte voor de laatste deel van een cut en niet meteen in week 2 al met die ellende zitten.

Overnight "babykots" oats.
130g havermout. 1 banaan. 35g whey hydrolisaat. 250ml halfvolle melk.
860kcal. E56-K123-V15
IMG_20220705_115715.jpg

Ja respect volhouden erna flinke rebound en groeien!

Kaarten heb je oneindig gewoon nog meer groente tot je verzadigd bent er zit geen limiet hieraan.
Eet nu 1.5kg/2kg pd, maar als de kcal lager gaan dan zit 3kg pd er ook nog aan te komen. Zodra je honger begint te krijgen loop je achter en probeer dat ruim voor te blijven.
2450 kcal pd momenteel klinkt veel, maar kom van 5300 kcal pd af eind bulk.

Volume/verzadigd blijven is het enigste waardoor men een cut de eindstreep haalt, dat “hardcore” zijn en aan het honger gevoel wennen is een domme aanpak aangezien ik diegene succes wens met een 15/20 weken cut. Snap niet dat mensen het zichzelf soms zo moeilijk mogelijk maken, laat dat “moeilijke” gedeelte voor de laatste deel van een cut en niet meteen in week 2 al met die ellende zitten.

Ik tel m'n groente ook niet als calorieën hoor, zal bij mij iets van 400-500 gram per dag zijn, dus vind ik het de moeite vh tellen niet.
Maar als je dalijk aan de 3kg groente zit, dan is zelfs je groente toch iets van 400-500kc?

Lunch, niet heel veel want moet zo naar de kaakchirurg voor 3 kiezen eruit dus ben wat nerveus :janken:
Brood met rookvlees of rookvlees met brood :roflol:

cal 183 (50 gram rookvlees, 50 gram proteine brood)
K 8, E 20, V 7

lunch2.jpg

Ik tel m'n groente ook niet als calorieën hoor, zal bij mij iets van 400-500 gram per dag zijn, dus vind ik het de moeite vh tellen niet.
Maar als je dalijk aan de 3kg groente zit, dan is zelfs je groente toch iets van 400-500kc?
Ja meeste groentes 20/30 kcal/100gr dus calculeer dit wel gewoon in.

Lunch, niet heel veel want moet zo naar de kaakchirurg voor 3 kiezen eruit dus ben wat nerveus :janken:

K 8, E 20, V 7

lunch2.jpg
3 vd 4 verstandskiezen eruit, gelukkig houd je nog wat ............ over :( :D

• Haha
Waarderingen: LJ

K 8, E 20, V 7

lunch2.jpg
Nou succes bij de kaakchirurg dan maar :)

• Love
Waarderingen: LJ
Zit daar bijna 700kcal in? Meer dan 40% van je dagelijkse 1700 kcal cut spendeer jij aan een pannenkoek ofwa.
Dit is mn lunch. Heb mn avond eten ookal klaar staan. Die zal rond de 500 zijn. Met een ontbijt van 500 kom ik net uit

Dit is mn lunch. Heb mn avond eten ookal klaar staan. Die zal rond de 500 zijn. Met een ontbijt van 500 kom ik net uit
Om het beter in beeld te brengen voor jou;
400gr sla
150gr tomaat
150gr champignons
200gr kip
100gr augurk
100gr wortel
100gr aardappels
———-
1200gr eten
100ml bbq xxl saus / kruiden

521 kcal
V 7/ K 65 / E 50

En dan kom jij aan met je pannekoek hap slik weg en over uurtje honger en cutten is zo zwaar ellende.

image.jpg

Om het beter in beeld te brengen voor jou;
400gr sla
150gr tomaat
150gr champignons
200gr kip
100gr augurk
100gr wortel
100gr aardappels
———-
1200gr eten
100ml bbq xxl saus / kruiden

521 kcal
V 7/ K 65 / E 50

En dan kom jij aan met je pannekoek hap slik weg en over uurtje honger en cutten is zo zwaar ellende.

image.jpg
Net tapas :roflol:

Sla, komkommer, volume bla bla bla. Vroeger waren die grote bakken groenvoer voor fitgirls op een dieet van 1200 kilocalorieën. Zijn hier ook nog mannen die eten als kerels? :trollface:

Speltsalade met spelt, bieslook, olijven, cherrytomaten en vette zalm (1136 kcal, 52 gr eiwit, 128 gr koolhydraten 43gr vet).

20220705_175155.jpg

Sla, komkommer, volume bla bla bla. Vroeger waren die grote bakken groenvoer voor fitgirls op een dieet van 1200 kilocalorieën. Zijn hier ook nog mannen die eten als kerels? :trollface:

Speltsalade met spelt, bieslook, olijven, cherrytomaten en vette zalm (1136 kcal, 52 gr eiwit, 128 gr koolhydraten 43gr vet).

20220705_175155.jpg
Goed volume aan zalm. Enjoy!

Terug
Naar boven