MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Tuurlijk, is juist een tactiek. Groente in een cut is juist een aanpak wat je regelmatig ziet.

True, maar 3kg per dag is wel uitzonderlijk man. :p Ik heb liever wat trek dan de hele dag een volle pens van zoveel voedsel. :D

True, maar 3kg per dag is wel uitzonderlijk man. :p Ik heb liever wat trek dan de hele dag een volle pens van zoveel voedsel. :D
Het zou mij alleen maar triggeren tot meer eten. Ik wil juist in die strijder mindset zitten. Zo blijf ik mentaal scherp.

Kunt ook naar Afrika met de fiets, maar ga liever zelf met het gemak van het vliegtuig.

Hoe moeilijker het je jezelf maakt hoe meer risico je loopt dat je faalt. 9 vd 10 die hier cutten komen niet eens halverwege puur door het feit ze zich blind staren op een aantal kcal wat je mag consumeren, maar totaal niet tactisch/slim eten. Worden allerlei excuses verzonnen dat men het opgeeft van bad genetics tot slechte metabolisme blablablabla.

Verzadiging is factor wat men totaal niet begrijpt, maar “max 2200 kcal pd” snapt dan weer iedereen terwijl dit hand in hand zou moeten gaan.
Ben het wel eens dat niet iedereen het haalt op de harde manier. Dat is wel zo.

Je zit er stiekem al sneller aan dan je denkt als je me salades ziet zit er al snel 1kg aan groentes in. 300/500gr sla als basis, rest varieert wat in de aanbieding is die week. 3x pd salade, reken maar uit.

Je zit er stiekem al sneller aan dan je denkt als je me salades ziet zit er al snel 1kg aan groentes in. 300/500gr sla als basis, rest varieert wat in de aanbieding is die week. 3x pd salade, reken maar uit.

Mij teveel, maar ga lekker je gang. :D Overdag wil ik juist niet teveel maagvulling. Word daar moe en sloom van.

• Like
Waarderingen: AK
3kg groenten moet niet eens aan de euro's denken wat het moet kosten.

Tuurlijk, is juist een tactiek. Groente in een cut is juist een aanpak wat je regelmatig ziet.
True, maar 3 kg heb ik nog nooit gehoord:p zelf ooit eens op 1,8 kg gezeten en dat was al elke maaltijd 300 gram groente.

Hoe poep je na 3kg groente?

De eieren waren op, dan maar een bakje groente, fruit en proteïne pannenkoeken als ontbijt.
IMG-20220706-WA0000.jpeg

XXL nutrition! :D Beste pannenkoeken imo.
Die heb ik dus net een potje laten komen, ga ze vanmiddag proberen.
Wat gooi jij erbij en hoeveel per 50g mix?
Lees online 100ml melk, maar veel mensen zeggen 150ml. Kan iets zoals water of amandelmelk (stukje lichter) ook denk je?

Lees online 200ml melk, maar veel mensen zeggen 250ml. Kan iets zoals water of amandelmelk (stuk lichter) ook denk je?
Ik zou hem dryscoopen.

Lees online 100ml melk, maar veel mensen zeggen 150ml. Kan iets zoals water of amandelmelk (stukje lichter) ook denk je?
Ik doe ook altijd iets meer melk of water.

Terug
Naar boven