- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
jij gelijk heb 😎
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij gelijk heb 😎
Heb ze net ook zo gemaakt. Ben wat aan het spelen met recepten voor de cut die wat beter vullen.
Helemaal mooi.Wat zijn de macros van die pannenkoeken die je hebt gemaak?Heb ze net ook zo gemaakt. Ben wat aan het spelen met recepten voor de cut die wat beter vullen.
Normaal eet ik 6 boterhammen in de middag, 2 met pindakaas (32g) en 4 met appelstroop (60g).
Nu heb ik dus 100g van die pannenkoekenmix met 250ml melk en wat bakboter op, zit best wel flink vol.
En heb aan kcal nog 2 boterhammen met 30g appelstroop overHelemaal mooi.
Die pannenkoeken blijven![]()
100g xxl nutrition naturel pancakes + 250ml halfvolle melk arla lactosevrij + 16g becel bakboter (met bakspray o.i.d. had je hem dus nog 100kcal en 12g vet lichter kunnen maken)Wat zijn de macros van die pannenkoeken die je hebt gemaak?
En dit geeft hoe veel pannenkoeken? Misschien dat ik ook zo'n pot aanschaf bij de volgende bestelling.100g xxl nutrition naturel pancakes + 250ml halfvolle melk arla lactosevrij + 16g becel bakboter (met bakspray o.i.d. had je hem dus nog 100kcal en 12g vet lichter kunnen maken)
600kcal. Eiwit 44g. Koolhydraten 46g. Vetten 27g.
3 normale pannenkoeken. Volgens mij is mijn bakpan 28cm. Dus 3 pannenkoeken van 28cm.En dit geeft hoe veel pannenkoeken? Misschien dat ik ook zo'n pot aanschaf bij de volgende bestelling.
Die 28cm is de deksel maat van m'n pan, heb even het bak oppervlak gemeten.En dit geeft hoe veel pannenkoeken? Misschien dat ik ook zo'n pot aanschaf bij de volgende bestelling.
zo benieuwd hoe die zooi proeft !!
Het is inderdaad smaakloos dus gewoon wat saus op gooien.zo benieuwd hoe die zooi proeft !!
Lijkt me echt nergens naar smaken.
100 gram smart pancakes van body en fit bevatten dan (zonder melk, ei en de boter) 4 gram vet, 36 koolky en 45 eiwit en 365 cal.100g xxl nutrition naturel pancakes + 250ml halfvolle melk arla lactosevrij + 16g becel bakboter (met bakspray o.i.d. had je hem dus nog 100kcal en 12g vet lichter kunnen maken)
600kcal. Eiwit 44g. Koolhydraten 46g. Vetten 27g.
Ben niet zo'n fan van body & fit, dus bestel liever elders100 gram smart pancakes van body en fit bevatten dan (zonder melk en de boter) 4 gram vet, 36 koolky en 45 eiwit en 365 cal.
gewoon even ter info.
Eiwit
30+ kaas
Tomaat
Avocado
Sriracha
Wat peper en zout over eiwit
Ipv avocado zou hummus ook chill zijn 👌
Echte mannen zetten gewoon wat meer test en snuiven pep/sos tegen de honger. Dat is pas effectief cutten!Sla, komkommer, volume bla bla bla. Vroeger waren die grote bakken groenvoer voor fitgirls op een dieet van 1200 kilocalorieën. Zijn hier ook nog mannen die eten als kerels?
Speltsalade met spelt, bieslook, olijven, cherrytomaten en vette zalm (1136 kcal, 52 gr eiwit, 128 gr koolhydraten 43gr vet).
![]()

het zit in een zakje, dan weet je hoe het smaakt, capiche!

Sssst niet hier over body & fit beginnen! Die stoppen stiekem soy in al je producten. XXL is hier baas boven baas.100 gram smart pancakes van body en fit bevatten dan (zonder melk, ei en de boter) 4 gram vet, 36 koolky en 45 eiwit en 365 cal.
gewoon even ter info.