MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Gisteren nog een bak van dit goddelijke chocolade spul weggewerkt, super goed te doen na die kaakchirurg.
En zo lekker!

Cup = 200 gram
152 cal 10 K 20 E en 3 V

chocomousse.jpg

Heb ze net ook zo gemaakt. Ben wat aan het spelen met recepten voor de cut die wat beter vullen.
Normaal eet ik 6 boterhammen in de middag, 2 met pindakaas (32g) en 4 met appelstroop (60g).
Nu heb ik dus 100g van die pannenkoekenmix met 250ml melk en wat bakboter op, zit best wel flink vol.
En heb aan kcal nog 2 boterhammen met 30g appelstroop over :) Helemaal mooi.

Die pannenkoeken blijven :thumb:

Heb ze net ook zo gemaakt. Ben wat aan het spelen met recepten voor de cut die wat beter vullen.
Normaal eet ik 6 boterhammen in de middag, 2 met pindakaas (32g) en 4 met appelstroop (60g).
Nu heb ik dus 100g van die pannenkoekenmix met 250ml melk en wat bakboter op, zit best wel flink vol.
En heb aan kcal nog 2 boterhammen met 30g appelstroop over :) Helemaal mooi.

Die pannenkoeken blijven :thumb:
Wat zijn de macros van die pannenkoeken die je hebt gemaak?

Wat zijn de macros van die pannenkoeken die je hebt gemaak?
100g xxl nutrition naturel pancakes + 250ml halfvolle melk arla lactosevrij + 16g becel bakboter (met bakspray o.i.d. had je hem dus nog 100kcal en 12g vet lichter kunnen maken)
600kcal. Eiwit 44g. Koolhydraten 46g. Vetten 27g.

100g xxl nutrition naturel pancakes + 250ml halfvolle melk arla lactosevrij + 16g becel bakboter (met bakspray o.i.d. had je hem dus nog 100kcal en 12g vet lichter kunnen maken)
En dit geeft hoe veel pannenkoeken? Misschien dat ik ook zo'n pot aanschaf bij de volgende bestelling.

Kan niet wachten om deze vanavond te bereiden :)

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    157,8 KB · Weergaven: 76
Ah dat is beter dan mijn hybride pannenkoek :o

100 gram smart pancakes van body en fit bevatten dan (zonder melk, ei en de boter) 4 gram vet, 36 koolky en 45 eiwit en 365 cal.
gewoon even ter info.

Sla, komkommer, volume bla bla bla. Vroeger waren die grote bakken groenvoer voor fitgirls op een dieet van 1200 kilocalorieën. Zijn hier ook nog mannen die eten als kerels? :trollface:

Speltsalade met spelt, bieslook, olijven, cherrytomaten en vette zalm (1136 kcal, 52 gr eiwit, 128 gr koolhydraten 43gr vet).

20220705_175155.jpg
Echte mannen zetten gewoon wat meer test en snuiven pep/sos tegen de honger. Dat is pas effectief cutten!
:D

100 gram smart pancakes van body en fit bevatten dan (zonder melk, ei en de boter) 4 gram vet, 36 koolky en 45 eiwit en 365 cal.
gewoon even ter info.
Sssst niet hier over body & fit beginnen! Die stoppen stiekem soy in al je producten. XXL is hier baas boven baas.

Terug
Naar boven