- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Werkt water prima? Of gaat de smaak daar hard op achteruit? Hoop ze eigen zometeen met water te maken voor maximaal aantal pannenkoeken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werkt water prima? Of gaat de smaak daar hard op achteruit? Hoop ze eigen zometeen met water te maken voor maximaal aantal pannenkoeken.
Ik doe zelf 100g met 250mL, 50g/150mL vond ik te dun en 50g/100mL te dik.Die heb ik dus net een potje laten komen, ga ze vanmiddag proberen.
Wat gooi jij erbij en hoeveel per 50g mix?
Lees online 100ml melk, maar veel mensen zeggen 150ml. Kan iets zoals water of amandelmelk (stukje lichter) ook denk je?
Net besteld, anders had ik een pot meebesteld.
Ik maak deze zelf af en toe. Smaakt redelijk. Geeft 2 grote pannenkoeken.Net besteld, anders had ik een pot meebesteld.
Is ook makkelijk zelf te maken denk ik of...?
Lijkt meer op een omelet dan een pannekoekIk maak deze zelf af en toe. Smaakt redelijk. Geeft 2 grote pannenkoeken.![]()
Wellicht een hybride

Je bent zelf een pannekoek
Amandelmelk is echt een goed idee als je iets zoekt met nauwelijks cal. en toch een smaak wilt om het wat voller te laten proeven zeg maarIk doe zelf 100g met 250mL, 50g/150mL vond ik te dun en 50g/100mL te dik.
Water en amandelmelk nooit geprobeerd. Water lijkt me sowieso al minder lekker.
wat is jou vast schema??
Leg ff uit wat je bedoelt.
weer?
Brandweer auto👍
Witte variant van snicker ice cream is ook super lekker, wel luxe met coca cola zero hoor.
Ja die zijn top idd. Helaas zijn de witte hier op kantoor al geplunderdWitte variant van snicker ice cream is ook super lekker, wel luxe met coca cola zero hoor.
Niet zo'n grote mond tegen je vader hè
je bent wat je eet
Dan ben ik gelukkig niet een p*ssy😎