XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Sssst niet hier over body & fit beginnen! Die stoppen stiekem soy in al je producten. XXL is hier baas boven baas.
Amino spiking waren zij ook toch?

Amino spiking waren zij ook toch?

Deze info niet verspreiden. Nadat ik een negatieve review heb geplaatst op body en fit stond hier een wit blauwe auto in de straat met geblindeerde ramen.

Ze poppen je meteen. Of killen je langzaam door een soyboy van je te maken.

image.jpg

400gr groente roerbak
200gr aardappelpartjes
100gr ingemaakte zuurkool
25gr 30+ kaas (was niet nodig, maar wel lekkere extra smaak. Zal volgende keer in ieder geval niet erbij toevoegen)

373kcal
17gr Eiwitten
50gr koolhydraten
6gr vet

Zoals @ak altijd zegt: volume is key. Heeft me goed gevult, ready voor een goeie workout (over 1-1,5uur). Ik twijfel nog of ik een shake moet innemen? Zal vanavond sws wel kipfilet (of misschien gehakt aangezien ik tekort kom aan vet) eten dus daaruit kan ik me proteine halen.

image.jpg

400gr groente roerbak
200gr aardappelpartjes
25gr 30+ kaas (was niet nodig, maar wel lekkere extra smaak. Zal volgende keer in ieder geval niet erbij toevoegen)

373kcal
17gr Eiwitten
50gr koolhydraten
6gr vet

Zoals @ak altijd zegt: volume is key. Heeft me goed gevult, ready voor een goeie workout (over 1-1,5uur). Ik twijfel nog of ik een shake moet innemen? Zal vanavond sws wel kipfilet (of misschien gehakt aangezien ik tekort kom aan vet) eten dus daaruit kan ik me proteine halen.
Moet wel toegeven, bijna helft van calorieen van die pannenkoeken van gisteren en zit echt veel beter vol. Wel minder protein (geen probleem) en vetten (wel irritant)

Nog steeds geen Franse magere kwark te krijgen. Ben drie supermarkten afgeweest.

Nu maar skyrr met een smaakje haggen.

Bijlagen

• 989C1239-F350-4F98-9988-63FF55BAEB3B.jpeg
    989C1239-F350-4F98-9988-63FF55BAEB3B.jpeg
    322,6 KB · Weergaven: 34
Ik ben naar een supermarkt in een naastgelegen dorpje gefietst, daar zijn de schappen helemaal gevuld. Blijkbaar worden zij bevoorraad vanuit een ander distributiecentrum. Maakt dus echt groot verschil. :dunno:

image.jpg

400gr groente roerbak
200gr aardappelpartjes

373kcal
17gr Eiwitten
50gr koolhydraten
6gr vet

Voeg wat kip toe en xxl saus voor wat meer smaak.

Avondeten.
100g pandan rijst, 400g Chinese groenten, 3 gekookte eieren, 160g Garden gourmet filet pieces (Aziatisch) en 8g bakboter. Beetje XXL teriyaki saus.
1033kcal. E70. K93. V38.
IMG_20220706_161853.jpg

Deze info niet verspreiden. Nadat ik een negatieve review heb geplaatst op body en fit stond hier een wit blauwe auto in de straat met geblindeerde ramen.

Ze poppen je meteen. Of killen je langzaam door een soyboy van je te maken.
We live in a Soyciety.

Terug
Naar boven