Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Delen door 2, nu en om 13:30 de andere helft.
20220707_104323.jpg

Niet eens. Ik probeer 50gr aan vet binnen te krijgen maar als ik dingen zoals gehakt eet dan heb ik al heel snel te veel calorieën terwijl ik amper vol zit
Dan haal je je vetten toch uit noten en zaden enzo? Groenten vult, maar vetten houden je wat langer verzadigd, dus persoonlijk combineer ik dat juist liever.

Teveel schommelingen in je koolhydraten geeft ook honger.

Goed, tot zover mijn viva-forum-post :o

Dan haal je je vetten toch uit noten en zaden enzo? Groenten vult, maar vetten houden je wat langer verzadigd, dus persoonlijk combineer ik dat juist liever.

Teveel schommelingen in je koolhydraten geeft ook honger.

Goed, tot zover mijn viva-forum-post :o
Yess ga ik ook doen. Van plan om rond de 60g cashewnoten te eten. Dat is dan 30g vet en ~385kcal. De rest komt wel met muesli/havermout, kip, olijfolie etc :)

Nog tips voor half vloeibare koolhydraat rijk avondvoer? Ik word de spaghetti met ketchup beu maar de pijn in mijn mond wordt nog niet minder, kan geen rijst of aardappel kauwen of stukken kip, zo irritant!

Oa niet zo lekker voor je hormonale balans, toch?

Voor naturals geldt dat zeker (testosteron productie), bij gear hoef je daar geen vetten voor te eten. Die hou je dan kunstmatig hoog.
Vooral voor de essentiele vetzuren is het van belang. Als je daar langdurig tekort van binnenkrijgt ga je wel problemen krijgen.
Met 50 gram per dag kun je wel alle essentiele vetzuren binnenkrijgen. Mits je niet alleen gevulde koeken vreet.
Maar optimaal is low fat op de lange termijn zeker niet.

Nog tips voor half vloeibare koolhydraat rijk avondvoer? Ik word de spaghetti met ketchup beu maar de pijn in mijn mond wordt nog niet minder, kan geen rijst of aardappel kauwen of stukken kip, zo irritant!

Rijst met kokosmelk inkoken tot rijstpap? Aardappelpurree?

• Like
Waarderingen: LJ
Rijst met kokosmelk inkoken tot rijstpap? Aardappelpurree?
ja das ook slim, gewoon prakken die zooi :roflol:

sporten is ook klote, kan me niet aan mijn schema houden vrees ik, morgen staat er krachttraining op het menu, ga nu ff lichte cardio doen en buik misschien licht, kijken hoe het gaat...

Terug
Naar boven