Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No fish n chips, but rice n chicks.
Verse biologische kip uit de streek
Maar 6gr? Eet je zo weinig mogelijk vetten?Moet wel toegeven, bijna helft van calorieen van die pannenkoeken van gisteren en zit echt veel beter vol. Wel minder protein (geen probleem) en vetten (wel irritant)
Dat is het goede eten hahaha
Niet eens. Ik probeer 50gr aan vet binnen te krijgen maar als ik dingen zoals gehakt eet dan heb ik al heel snel te veel calorieën terwijl ik amper vol zit
Niet eens. Ik probeer 50gr aan vet binnen te krijgen maar als ik dingen zoals gehakt eet dan heb ik al heel snel te veel calorieën terwijl ik amper vol zit
Dan haal je je vetten toch uit noten en zaden enzo? Groenten vult, maar vetten houden je wat langer verzadigd, dus persoonlijk combineer ik dat juist liever.Niet eens. Ik probeer 50gr aan vet binnen te krijgen maar als ik dingen zoals gehakt eet dan heb ik al heel snel te veel calorieën terwijl ik amper vol zit

Yess ga ik ook doen. Van plan om rond de 60g cashewnoten te eten. Dat is dan 30g vet en ~385kcal. De rest komt wel met muesli/havermout, kip, olijfolie etcDan haal je je vetten toch uit noten en zaden enzo? Groenten vult, maar vetten houden je wat langer verzadigd, dus persoonlijk combineer ik dat juist liever.
Teveel schommelingen in je koolhydraten geeft ook honger.
Goed, tot zover mijn viva-forum-post![]()

Oa niet zo lekker voor je hormonale balans, toch?veel minder vet moet je in ieder geval niet gaan eten![]()
Nog tips voor half vloeibare koolhydraat rijk avondvoer? Ik word de spaghetti met ketchup beu maar de pijn in mijn mond wordt nog niet minder, kan geen rijst of aardappel kauwen of stukken kip, zo irritant!
Nee dan wilt meneer pielemans niet meer werken

Gebeurt niets als ik dat neem hoor 😬
ja das ook slim, gewoon prakken die zooiRijst met kokosmelk inkoken tot rijstpap? Aardappelpurree?
Nou je zal vast wel een goeie pomp krijgen