Brianvm
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.262
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 81kg
Idd dat ik daar nog niet achter ben gekomen 🙄
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd dat ik daar nog niet achter ben gekomen 🙄
Ziet er alsnog goed uit👌🏼
![]()
200gr B&F smart pasta
238gr kipfilet
100gr zwarte bonen
100gr gegrilde groente
25gr tomatenpuree
30gr xxl bbq saus
87gr rode paprika
502kcal / 67g Eiwitten / 43g Koolhydraten / 4g vet
Die pasta is zo lekker om op te kauwen. Ruikt wel naar vis. Was echt een lekkere maaltijd! 10/10 would recommend. Iemand tips om wat gezonde vetten toe te voegen aan mijn dieet. Wat is goed om te eten voor het verkrijgen van vet tijdens cutten?? Ik zelf dacht aan nootjes (ongezouten cashew, almond of zonnebloem pitten)
Vind het eten van nootjes als snacks echt veel lekkerder. Liefst dus buiten mijn maaltijden, maar in kwark zou nog wel kunnen jaIk vul altijd aan met ongezouten amandelen / ongezouten cashewnoten / walnoten.
Of over het avondgerecht of in de havermout. Heel soms in de kwark. Smaakt prima.
Gezouten kan ook geen kwaad. Als je je zout inname maar constant houdt. Je eet er geen 100 gr van.Wat is goed om te eten voor het verkrijgen van vet tijdens cutten?? Ik zelf dacht aan nootjes (ongezouten cashew, almond of zonnebloem pitten)
Van die roasted pinda’s zijn lekkerGezouten kan ook geen kwaad. Als je je zout inname maar constant houdt. Je eet er geen 100 gr van.
Zelf fan van gerookte amandelen of Spicy cashewnoten van lidl. Ik vind gebrande noten vele malen lekkerder dan opgebrand.
Wat cashewnoten bij je avondeten of pak een x wat satésaus. Zonnebloempitten of pompoenpitten zijn ook lekker. Bij action 300 gr voor 0,99 euro.
Sesamzaad bij de maaltijd die je had is ook lekker.
Anders een x zalm of makreel of een haring.
Ook niets mis met wat vetter vlees een keer of wat volle zuivel.
Pinda's geen idee...

Misschien dat je dit al gedaan hebt maar ze flink uitspoelen in een zeefje met koud water helpt enorm tegen de visgeur.![]()
200gr B&F smart pasta
238gr kipfilet
100gr zwarte bonen
100gr gegrilde groente
25gr tomatenpuree
30gr xxl bbq saus
87gr rode paprika
502kcal / 67g Eiwitten / 43g Koolhydraten / 4g vet
Die pasta is zo lekker om op te kauwen. Ruikt wel naar vis. Was echt een lekkere maaltijd! 10/10 would recommend. Iemand tips om wat gezonde vetten toe te voegen aan mijn dieet. Wat is goed om te eten voor het verkrijgen van vet tijdens cutten?? Ik zelf dacht aan nootjes (ongezouten cashew, almond of zonnebloem pitten)
Omega 3 vetten, aangezien je die waars minder dan omega 6 vetten eet. Omega 9 kan je lichaam zelf aanmaken en omega 6 vetten eet vrijwel iedereen voldoende.Wat is goed om te eten voor het verkrijgen van vet tijdens cutten?? Ik zelf dacht aan nootjes (ongezouten cashew, almond of zonnebloem pitten)
goede maaltijd wel
Simp
Beetje warm ..