Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brinta met Eiwit is mijn favoriet.Nog tips voor half vloeibare koolhydraat rijk avondvoer? Ik word de spaghetti met ketchup beu maar de pijn in mijn mond wordt nog niet minder, kan geen rijst of aardappel kauwen of stukken kip, zo irritant!
Alles in de blender met water en opdrinken.ja das ook slim, gewoon prakken die zooi
sporten is ook klote, kan me niet aan mijn schema houden vrees ik, morgen staat er krachttraining op het menu, ga nu ff lichte cardio doen en buik misschien licht, kijken hoe het gaat...

Dat niet zozeer aangezien de meeste zijn hormonen uit een vial halen hier (tenzij natty), maar vergeet je organen niet die hebben vetten nodig.
Speciaal voor jou;Niet eens. Ik probeer 50gr aan vet binnen te krijgen maar als ik dingen zoals gehakt eet dan heb ik al heel snel te veel calorieën terwijl ik amper vol zit
Eet jij je champignons nou rauw?
5min in de pan bij de kip en klaaaar
OMG dat is te ranzig gewoon maar tnx voor de tipAlles in de blender met water en opdrinken.
Zo heb ik weleens rijst met kip geblend en opgedronken![]()
Overnight oats ook wel goeie.Nog tips voor half vloeibare koolhydraat rijk avondvoer? Ik word de spaghetti met ketchup beu maar de pijn in mijn mond wordt nog niet minder, kan geen rijst of aardappel kauwen of stukken kip, zo irritant!
Gewoon doen

Jaloers! Zit je al gelijk 200 over mijn dagelijkse hoeveelheid 😂
klopt, en vrouwens moeten zelfs nog wat hoger in vetten blijven dan mannen. om deze reden inderdaad

In principeveel minder vet moet je in ieder geval niet gaan eten![]()
Hahaha ziet er lekker uit. Waar koop je die aardappelstukjes?
IntertoysHahaha ziet er lekker uit. Waar koop je die aardappelstukjes?
Oops die 'in principe' was ik vergeten weg te halenIn principe
Hahaha ziet er lekker uit. Waar koop je die aardappelstukjes?

Oh ik zocht ze laatst bij de douglas maar kon ze tot mijn verassing niet vinden
Hmmm... kippesoep met aardappelen en dan door de blender gooien/staafmixer?Nog tips voor half vloeibare koolhydraat rijk avondvoer? Ik word de spaghetti met ketchup beu maar de pijn in mijn mond wordt nog niet minder, kan geen rijst of aardappel kauwen of stukken kip, zo irritant!