XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Nog tips voor half vloeibare koolhydraat rijk avondvoer? Ik word de spaghetti met ketchup beu maar de pijn in mijn mond wordt nog niet minder, kan geen rijst of aardappel kauwen of stukken kip, zo irritant!
Brinta met Eiwit is mijn favoriet.

• Like
Waarderingen: LJ
ja das ook slim, gewoon prakken die zooi :roflol:

sporten is ook klote, kan me niet aan mijn schema houden vrees ik, morgen staat er krachttraining op het menu, ga nu ff lichte cardio doen en buik misschien licht, kijken hoe het gaat...
Alles in de blender met water en opdrinken.

Zo heb ik weleens rijst met kip geblend en opgedronken :)

Havermout, whey, water en wat gesneden (zacht ) fruit. Perfect

• Like
Waarderingen: LJ
Niet eens. Ik probeer 50gr aan vet binnen te krijgen maar als ik dingen zoals gehakt eet dan heb ik al heel snel te veel calorieën terwijl ik amper vol zit
Speciaal voor jou;

BEC21D75-4DD4-4FD9-A8E2-DD7F1E6C0B58.jpeg

Nog tips voor half vloeibare koolhydraat rijk avondvoer? Ik word de spaghetti met ketchup beu maar de pijn in mijn mond wordt nog niet minder, kan geen rijst of aardappel kauwen of stukken kip, zo irritant!
Overnight oats ook wel goeie.
130g havermout, 250g halfvolle melk, 1 banaan en 30g whey.
Melk + banaan + whey in de staafmixer. 130g havermout er doorheen roeren. Nachtje afgedekt in de koelkast. Kun je nog zonder tanden eten.
836kcal E52-K121-V15
Tot nu toe bevalt appeltaart whey van XXL me het beste.

Hmmm... kippesoep met aardappelen en dan door de blender gooien/staafmixer?

Zeg maar alles, maar er dan soep van maken.

Voor t slapen eet ik vaak caseïne met brinta pap. Das ook half vloeibaar.

Terug
Naar boven