MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Thnx heren zal eens kijken naar pasta en zon zalje roerbakmix.

2vv1jib.jpg

en
68ep0n.jpg

• Like
Waarderingen: LM
Wut roerbak mix? Je hebt sowieso prei en selder nodig voor je bouillon. Gewoon een beetje overhouden en zelf fijn snijden. Is zo gedaan

arnodsi,
de bouillon bestaat al, hij wil m alleen wat pimpen.
bovendien heeft niet iedereen de tijd om een kippencreche in zn tuin te houden en soepjes te trekken.

OT: bij de AH heb je van die zakjes met soepgroenten, daar zit al selderij, wortel etc in. beetje pasta of rijst erbij is ook lekker (wel eerst afspoelen onder de kraan)

Iemand een idee om van gewone kippensoep een goed gevulde kippensoep te maken? (Ok, extra kip erin, maar wat is nog meer lekker?)

Gebruik de "gewone kippensoep" als een soort bouillon en je kunt er van alles bij stoppen. ALLE groente, maar als je het nog dikker en koolhydraat-rijker wilt hebben ook wat aardappels of rijst. Je kunt de groente heel houden, maar ook pureren. Eventueel nog wat indikken met een klein beetje maizena of aardappelzetmeel of een andere binder... Eventueel kun je er nog smaken aan toe voegen als je wilt.. kerrie bij de bloemkoolsoep (of blauwe kaas) Worcestersaus, je zou er zelfs een tomatensoep van kunnen maken met een blik tomatenblokjes.

Ik kijk altijd waarvan er nog een restje ligt in de koelkast of vriezer en dat wordt hem dan. boontjes, aubergine, pompoen, prei, doperwtjes, worteltjes, bietjes zelfs (alleen rode kool soep vond ik minder geslaagd)... Ik begin altijd met ui en knoflook, dan groente erbij, dan eventueel al de kippensoep en pureren, dan de kip erbij. Of je pureert niet en houdt het meer chunky... ook goed.

Pasta frutti di mare

200 g fusili, 125 g tomatenblokjes, 250 g fruits de mer (diepvries) en wat knoflook, ui, ansjovis, citroen en rucola.

:heart:

uploadfromtaptalk1386699770620.jpg

Biefstuk nèt niet direct van het beest :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
afdeg9.jpg

Mijn eerste post in dit topic en tevens op DBD.

Mac and cheese met spek en spinazie.

fk71hw.jpg

post-workout loempia, iifym yolo (no kidding, best ok macro's)
en 100gr havermout met 1 scoop whey, maar daarvan geen foto

2013-12-10 21.00.21.jpg

serieus! 270 kcal, 10gr e, 38k, 12gr v (geen transvetten)

Aardappelfrietjes, rundersaucijsjes, en rucolasalade. Want één bord is te weinig voor een echte kerel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven