Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Zit nu even in de koelkast. Smaaktest is voor deze avond.

Kon niet wachten en al geproefd. De smaak is echt goed. Beter van verwacht.

everything+went+better+than+expected+_67daa04252123bbe93bbf9b49d4fc5a6.png

Thaise groene curry is het eerste wat in me opkomt. Is lekker met kokosmelk.
Maak ik ook vaak. Echt een aanradertje :)

-Vis in stukjes wokken (panga of tilapia)
-Vis eruit en groente wokken (bv prei/paprika/ui)
-Twee flinke eetlepels groene curry (van die glazen potjes van koh thai) + pakje kokosmelk erbij (voor 2 grote of 4 kleine porties)
-Ff goed roeren
-Vis er weer bij
-Eten met rijst of pasta

Laatst bewerkt:
Er stond nog een halve pot witte bonen in tomatensaus...

11-12-13+-+1.jpg

Soep

12-12-13+-+1.jpg

Nieuw pre workout shake geprobeerd:

300 ml melk
1 banaan (diepgevroren voor het milkshake effect+dan worden ze niet zo snel slecht)
100 gr RAW IRON weight gainer

2d92uee.jpg

Alles in een shakebeker en mixen!:

102mfbs.jpg

Was een smeuïge en lekkere shake

Voedingswaarden:

548 kcal
81 gr carbs
7 gr vet
48 gr eiwit

Die soep ziet er goddome lekker uit zeg ! Wat zit er allemaal in?

Mijn preworkout meal vanmorgen:
2m85xd2.jpg

4x eiwit, 1 banaan, kaneel. En dan blenden dat het lekker luchtig word. Wat kokosolie en pannekoekjes van maken. Daarna een heerlijke kiwi en nog wat kaneel. Mmmmm

Ga die pannekoekjes binnekort eens proberen! Ziet er lekker uit en erg makkelijk haha :D

Die soep ziet er inderdaad lekker uit, jizzed a little

Ga die pannekoekjes binnekort eens proberen! Ziet er lekker uit en erg makkelijk haha :D

Heel simpel te maken idd. Zorg iig wel dat je een pan met anti aanbak laag heb, goed invet en niet te hoog vuur. Ik doe ook een deksel op de pan en draai hem om wanneer de bovenkant wat hard aan het worden is.

Hoge dag vandaag.

Alleen had grammen beef beetje verrekend.

Was dus 400 gram :D (en 50 gram rijst bij deze meal)

image.jpg

9gze4l.jpg

Hnnng chicken

Niks mis met kip (nou ja los van het feit dat hele volksstammen niet weten hoe je een kipfilet lekker sappig kunt klaarmaken), maar een stapel kipfilets is geen maaltijd IMO.

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Hoge dag vandaag.

Alleen had grammen beef beetje verrekend.

Was dus 400 gram :D (en 50 gram rijst bij deze meal)

Verbaast me altijd hoeveel vet er uit die dingen komt. Ben er zelf niet echt een fan van.

Niks mis met kip (nou ja los van het feit dat hele volksstammen niet weten hoe je een kipfilet lekker sappig kunt klaarmaken), maar een stapel kipfilets is geen maaltijd IMO.

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Verbaast me altijd hoeveel vet er uit die dingen komt. Ben er zelf niet echt een fan van.

Heb er ook nog rijst met currysaus bij gegeten hoor ;)

Jamaican jerk chickenliver....

2013-12-14-804.jpg

jezus christus waar halen jullie de tijd vandan :eek:

ontbijt :

Havermout (ongekookt natuurlijk, gewoon zo bij de melk gieten) + liter halfvolle melk + whey shake

10 uur : Liter melk (halfvol)

lunch : 2 broodjes gezond + cup a soupje, óf een unox stampot maaltijd

844044.gif

3 uur : fruit, of snoep ligt eraan waar ik beslag op kan leggen, en een optimel kwark
929156.gif

avondeten : biefstuk of hamburger met roerbakgroenten , of nog een unox stampot, of 3 gebakken eitjes op brood + eiwit shake + liter melk (mager).

De rest van de avond : In ieder geval 1 liter melk (mager), wat noten (cranberry mix), nog een kadetje met gebraden gehakt of nog een kadetje met 2 gebakken eitjes.

Voor het slapen, nog een optimel kwark, of een "all day protein" shake.

Best wel een k*t eetschema nou ik het zo eens bekijk.

Laatst bewerkt:
Strong Hnnnggg

uploadfromtaptalk1387103300984.jpg

Ow yea, mijn salade deed het best goed bij het sinterklaas/kerst diner met familie

a4q1kl.jpg

Terug
Naar boven