AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik noem het "babykots".
130g havermout, 200ml halfvolle melk, 1 banaan, 30g whey (salted caramel / appeltaart, die 2 heb ik tot nu toe geprobeerd en die zijn prima. Alleen deze week nog die snickerdoodle proberen). 836kcal - E52 K121 V15
Banaan, melk en whey in de staafmixer. In schaaltje/bakje gieten, 130g havermout er doorheen roeren. Afdekken. Nachtje in de koelkast. Kun je prima meenemen naar werk en dergelijke. Vind het goed vullen, de pannenkoeken vullen wel beter vind ik persoonlijk.
Thanks ik schrijf op "babykots" krijg al trek 😂.
Jah heb vandaag zelfs moeten laten staan van de pannekoeken en beetje later gewoon opgegeten, wel handig.

Ik had die laatst ook gekocht, maar vond m niet echt lekker.
Ik blijf bij mij vertrouwde toscaans gekruid versie.
Ja moet er van houden idd.

Ben nog is van plan om zelf een kruidenmix voor die krieltjes te maken. Dat het echt naar mijn smaak is. Want maandenlang bijna een kilo per dag....dan gaat het meestal snel tegenstaan kwa smaak

05DA1634-021E-4F21-A7E3-A17A3A6203C5.jpeg

1 hap genomen van mexican home style veggie mcchicken en daarna weggegooid. Echt vies

Is niet handig om junk te eten in een cut, maar hangt er vanaf welke fase je zit.
Voor mij is het inderdaad niet de slimste, maar om dit op lange termijn vol te houden helpt het mij wel. 1 cheatday in de maand lijkt mij geen ramp, vooral niet als ik al geen progressie heb geboekt. Ik sta gewoon weer op punt waar ik stond voor ik begon met cutten (zonder deze cheatdag in te berekenen). Ik zit 4 weken in een deficit met daarnaast 10k stappen elke dag, ben afgevallen en op een of andere manier weer alles terug gekregen ):

Ja want 1 foto van een maaltijd laat precies zien wat je eet op een dag
Nee maar al die rommel hij elke dag post geeft wel een vrij duidelijk beeld waarom zijn en ik citeer; “resultaten vallen tegen”.

1500/1700 kcal welke mong**l eet er dan junkfood terwijl je dag vooraf huilt “heb echt honger”.

Voor mij is het inderdaad niet de slimste, maar om dit op lange termijn vol te houden helpt het mij wel. 1 cheatday in de maand lijkt mij geen ramp, vooral niet als ik al geen progressie bog heb geboekt. Ik sta gewoon weer op punt waar ik stond voor ik begon met cutten (zonder deze cheatdag in te berekenen). Ik zit 4 weken in een deficit met daarnaast 10k stappen elke dag, ben afgevallen en op een of andere manier weer alles terug gekregen ):
Sowieso niet stressen man in het begin kan het sws nog laatste 6-8week gewoon gedisciplineerd eten zonder cheats. Lekker bezig

Terug
Naar boven