- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Ik had die laatst ook gekocht, maar vond m niet echt lekker.
Ik blijf bij mijn vertrouwde toscaans gekruid versie.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had die laatst ook gekocht, maar vond m niet echt lekker.
Thanks ik schrijf op "babykots" krijg al trek 😂.Ik noem het "babykots".
130g havermout, 200ml halfvolle melk, 1 banaan, 30g whey (salted caramel / appeltaart, die 2 heb ik tot nu toe geprobeerd en die zijn prima. Alleen deze week nog die snickerdoodle proberen). 836kcal - E52 K121 V15
Banaan, melk en whey in de staafmixer. In schaaltje/bakje gieten, 130g havermout er doorheen roeren. Afdekken. Nachtje in de koelkast. Kun je prima meenemen naar werk en dergelijke. Vind het goed vullen, de pannenkoeken vullen wel beter vind ik persoonlijk.
Je ruikt ‘m eerst 😂
Ja moet er van houden idd.Ik had die laatst ook gekocht, maar vond m niet echt lekker.
Ik blijf bij mij vertrouwde toscaans gekruid versie.
Had ik je ook kunnen vertellen![]()
1 hap genomen van mexican home style veggie mcchicken en daarna weggegooid. Echt vies
En eind vd week zeuren “waarom val ik niet af”….![]()
1 hap genomen van mexican home style veggie mcchicken en daarna weggegooid. Echt vies
Maat je koopt veggie junkfood, wat verwacht je![]()

Ja want 1 foto van een maaltijd laat precies zien wat je eet op een dag
Nah, dit is letterlijk alleen vandaag. Voor de rest ben ik inmiddels 4 weken in een deficit
Normale veggie mcchicken is nog wel lekker
Snickers for the win
Kitkat >>>>>
Is niet handig om junk te eten in een cut, maar hangt er vanaf welke fase je zit.Ja want 1 foto van een maaltijd laat precies zien wat je eet op een dag
Man die snickers high protein reep is beetje droog, had beter jou kunnen na doen en n normaale pakken

Handig is het misschien niet, maar dit is niet waar ik / AK op doeltIs niet handig om junk te eten in een cut, maar hangt er vanaf welke fase je zit.
Voor mij is het inderdaad niet de slimste, maar om dit op lange termijn vol te houden helpt het mij wel. 1 cheatday in de maand lijkt mij geen ramp, vooral niet als ik al geen progressie heb geboekt. Ik sta gewoon weer op punt waar ik stond voor ik begon met cutten (zonder deze cheatdag in te berekenen). Ik zit 4 weken in een deficit met daarnaast 10k stappen elke dag, ben afgevallen en op een of andere manier weer alles terug gekregen ):Is niet handig om junk te eten in een cut, maar hangt er vanaf welke fase je zit.
Nee maar al die rommel hij elke dag post geeft wel een vrij duidelijk beeld waarom zijn en ik citeer; “resultaten vallen tegen”.Ja want 1 foto van een maaltijd laat precies zien wat je eet op een dag
Sowieso niet stressen man in het begin kan het sws nog laatste 6-8week gewoon gedisciplineerd eten zonder cheats. Lekker bezigVoor mij is het inderdaad niet de slimste, maar om dit op lange termijn vol te houden helpt het mij wel. 1 cheatday in de maand lijkt mij geen ramp, vooral niet als ik al geen progressie bog heb geboekt. Ik sta gewoon weer op punt waar ik stond voor ik begon met cutten (zonder deze cheatdag in te berekenen). Ik zit 4 weken in een deficit met daarnaast 10k stappen elke dag, ben afgevallen en op een of andere manier weer alles terug gekregen ):