- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Zou een coach nemen hier op het forum dat heb ik gedaan, en dat helpt echtIk zal er goed over nadenken, zou mentaal ook makkelijker zijn tbh.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou een coach nemen hier op het forum dat heb ik gedaan, en dat helpt echtIk zal er goed over nadenken, zou mentaal ook makkelijker zijn tbh.
Ja als je de mijn mag geloven, elke gram dat je qua gewicht bij komt is 200gram aan vet 😁
Het feit dat je dit niet voor jezelf kan bepalen is wel een teken dat je die kuur niet had moeten beginnen, maar dat weet je zelf ook welIk heb meerdere keren gevraagd of ik moest verlagen naar 1500kcal, kreeg te horen dat 1700kcal al weinig is voor mijn gewicht en lengte. Maar ik ga vanaf morgen niet over de 1500kcal, dan maar minder energie door de dag of sterven van honger
Ik was laatst op zo’n weegschaal 2% vet erbij😂Ja als je de mijn mag geloven, elke gram dat je qua gewicht bij komt is 200gram aan vet 😁
Vetten heb je nodig ... Ik heb het in iedergeval opgeschroefd en zelfs de kcal naar boven gehaald en ben beginnen afvallen.. maar je doet wat je zelf wilt e manIk kan de logica niet zien om aan te komen in een deficit omdat ik te weinig vet inneem? Huidige macros zijn:
1700kcal / 140g eiwitten / 50g vet / de rest (complexe) koolhydraten
Ik houd alles behalve kruiden bij door qr code van product te scannen. Ik post meestal ook maaltijden in deze topicHet feit dat je dit niet voor jezelf kan bepalen is wel een teken dat je die kuur niet had moeten beginnen, maar dat weet je zelf ook wel
Zit je wel écht in een deficit? Heel veel mensen zijn delusional en eten meer dan ze denken
Zal het meenemen in mijn volgende keuzeVetten heb je nodig ... Ik heb het in iedergeval opgeschroefd en zelfs de kcal naar boven gehaald en ben beginnen afvallen.. maar je doet wat je zelf wilt e man
Of je moet een mini break nemen maar denk dat je beter gwn kan stoppen en accepteren dat het dit jaar niet is gelukt
Meer vet en eet een tijdje je maintainance calorieen zodat je niet met een verkrachte metabolisme cut.
Met dat scannen van producten ook uitkijken.., vaak zat gehad dat de macro's niet corresponderen met het labelIk houd alles behalve kruiden bij door qr code van product te scannen. Ik post meestal ook maaltijden in deze topic
Ja vooral bulken op 20% bf, goed idee.Ik zal er goed over nadenken, zou mentaal ook makkelijker zijn tbh.
Enkie niet iedereen wil jouw lulHoelang sta je al droog ook dat weegt mee natuurlijk !
Daar heb je droge Ak weer 😂 recht voor de raap
Houdoe
PreciesPost hier maximaal verzadiging maaltijden tips kcal alles erop en eraan, moet ik ze onderhand nog voor je maken en jou voeden.
Dump die pannenkoek rommel en kies groente/mager vlees. Ga geen spek bacon of ander soort high kcal vlees maken. Je aantal kcal is 1, maar “verzadiging” is wat men totaal niet begrijpt.
Mensen denken dat ik vegan ben ofwa, alsof ik enjoy met 2kg pd naar binnen duwen. FREE TIPSSSSSS
(Of betaal een coach 100/200€ pm die jou hetzelfde verteld)
![]()
Agressie weer. Als je niet tegen aas kan gebruik het dan nietPost hier maximaal verzadiging maaltijden tips kcal alles erop en eraan, moet ik ze onderhand nog voor je maken en jou voeden.
Dump die pannenkoek rommel en kies groente/mager vlees. Ga geen spek bacon of ander soort high kcal vlees maken. Je aantal kcal is 1, maar “verzadiging” is wat men totaal niet begrijpt.
Mensen denken dat ik vegan ben ofwa, alsof ik enjoy met 2kg pd naar binnen duwen. FREE TIPSSSSSS
(Of betaal een coach 100/200€ pm die jou hetzelfde verteld)
![]()

Als ik coach zou zijn zou ik me klanten slaan met een stok als ze zich niet aan de regels houden, coaching is mij dus afgeraden.Agressie weer. Als je niet tegen aas kan gebruik het dan niet![]()