- Waardering
- 2.213
Check het meestal welMet dat scannen van producten ook uitkijken.., vaak zat gehad dat de macro's niet corresponderen met het label
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check het meestal welMet dat scannen van producten ook uitkijken.., vaak zat gehad dat de macro's niet corresponderen met het label
Sinds wanneer ben jij zo agressief😂Als in coach zou zijn zou ik me klanten slaan met een stok als ze zich niet aan de regels houden, coaching is mij dus afgeraden.
Ja lijkt idd niet zo handig nee
Als je mensen 10x iets moet zeggen en dan voor de 11de keer weer lopen te janken.
4wekenHoelang sta je al droog ook dat weegt mee natuurlijk !
Mooi man. Ondanks dat je roided bent, ben je wel gewoon nog chill vond je op de meeting echt een top gozer. De meesten die gebruiken heb die typische steroid attitudeAls je mensen 10x iets moet zeggen en dan voor de 11de keer weer lopen te janken.
Ps: tren start volgende week, word leuk 🌈
Ben ik net optijd op vakantie 😂Als je mensen 10x iets moet zeggen en dan voor de 11de keer weer lopen te janken.
Oh shit ik zal dan 8 weken niet aanwezig zijn op de forum🤣Als je mensen 10x iets moet zeggen en dan voor de 11de keer weer lopen te janken.
Helmonders kennen geen stress, scheelt een hoop.Mooi man. Ondanks dat je roided bent, ben je wel gewoon nog chill vond je op de meeting echt een top gozer. De meesten die gebruiken heb die typische steroid attitude
Meer seks 4 x per dag.
JIj zat toch ook aan de tren?Mooi man. Ondanks dat je roided bent, ben je wel gewoon nog chill vond je op de meeting echt een top gozer. De meesten die gebruiken heb die typische steroid attitude
Nee nooit gebruikt
Of gwn natty blijven en gezondOf gewoon een tren, primo, ana, mast, cardarine cycletje doen. Zal vast helpen
Ga je dit ook doen of ben je van plan te gaan usen?
Succes morgen!
Hoe ik er nu in sta niet als ik zie waar je allemaal om moet denken. Al die bijwerkingen helemaal geen zin inGa je dit ook doen of ben je van plan te gaan usen?