XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Als ik vandaag al m'n carbs drop en er vetten voor terug eet zak ik idd ook meteen in gewicht, minder volume in m'n maag aan eten plus ik verlies vocht.

Het is en blijft kcal in kcal out en vetten gaan daar geen verandering in brengen naast wat minder vocht vasthouden en daardoor lichter. Dat deze bro science in 2022 nog steeds gelooft wordt is echt een wonder.
Natuurlijk werkt dat prima. Dat is waarom keto zo goed werkt. 0 glycogeen = veel minder vocht.
Naja het is niet "bro science in 2022 nog gelooft wordt", ik weet zelf ook verre van hoe het allemaal werkt, heb het gewoon een aantal keer toegepast en het gaf goeie resultaten. Waar het door komt? Weet ik niet precies, heb wat vage ideeën, maar dat is het wel. Zolang het werkt, cliënten hun weegschaal consistent zien zakken, zijn zij + ik blij. Veel verder dan dat denk ik er persoonlijk niet over na, aangezien er zoveel niet te verklaren is van het lichaam.

Te laag in vetten zitten is wel minder goed voor je hormoonproductie toch? Als naturel zijnde dan

Alleen lijkt het me sterk dat je ondanks een deficit niet afvalt omdat je te weinig vetten eet

Te laag in vetten zitten is wel minder goed voor je hormoonproductie toch? Als naturel zijnde dan

True, maar dat is langdurig in een deficit zitten ook, zelfs als je voldoende vetten eet. Als natural dus wat vaker een diet break en minder aggresief en lang cutten.

Rijst
Kip
Sla mix
K: 99 / E: 50 / V: 4 / Cal: 650

IMG20220710103704.jpg

Alleen lijkt het me sterk dat je ondanks een deficit niet afvalt omdat je te weinig vetten eet
+vetten dragen bij aan het absorberen van mineralen, celgroei en ook in groot belang voor je organen. Je huid is ook een orgaan maw STRUCTUREEL te weinig vetten maakt bovenstaande alleen maar minder efficiënt.

Paar weken kan geen kwaad en low fat gebruikt kan worden als “tool” om meer volume te eten en je nog dieper kunt cutten etc.

Het hormoon verhaal mbt vetten is voornamelijk belangrijk voor mensen die geen gear gebruiken aangezien diegene die dat wel doen zijn hormonen uit een vial halen.

En toch zie ik het iedere keer weer gebeuren...
Heb het ondertussen bij een man of 5 gedaan, zaten allemaal onder de 2000 kcal en met vetten op 20-40g, simpelweg de vetten verhoogt en ook vaak de kcal naar 2300-2500. Verloren tot dusver allemaal meer dan 1kg in de eerste week. Waarna het gewicht veelal bleef zakken zoals de verwachting was.

Dit ken ik ook heb het ook al vaak meegemaakt met dames die letterlijk op een komkommer en wat crackertjes leefden en niks afvallen.
DIt doen ze soms al maandenlang of nog langer, ik laat ze meestal normaal eten met verstand en dan vliegen de kg's eraf.

Dit ken ik ook heb het ook al vaak meegemaakt met dames die letterlijk op een komkommer en wat crackertjes leefden en niks afvallen.
DIt doen ze soms al maandenlang of nog langer, ik laat ze meestal normaal eten met verstand en dan vliegen de kg's eraf.
Als je niet kijkt zijn ze aan het bingen.

Vroeger werden in het weekend alleen maar pizza's gepost. Tegenwoordig alleen maar salades. De zomer staat weer voor de deur zeker? :trollface:

Alle fattys op dieet.

justin bieber haters gonna hate GIF

Misschien had je ze moeten wijzen op dit forum, daar kunnen ze namelijk wel afvallen op een appel per dag.

Daar kennen ze de term spaarstand en een kapot metabolisme ook niet.

En toch zie ik het iedere keer weer gebeuren...
Heb het ondertussen bij een man of 5 gedaan, zaten allemaal onder de 2000 kcal en met vetten op 20-40g, simpelweg de vetten verhoogt en ook vaak de kcal naar 2300-2500. Verloren tot dusver allemaal meer dan 1kg in de eerste week. Waarna het gewicht veelal bleef zakken zoals de verwachting was.
Zal dan vanaf vandaag mijn kcal inname verhogen naar 2300. Wat mij betreft veel chiller

Ik woog eergisterenochtend 69,3kg. Zojuist weer op weegschaal gaan staan, na een cheatday weeg ik 68,5kg ……. Ik ga 100% kcal verhogen
Dus je gewicht valt niet af op 1700 dus dan gaan we 2300 proberen. Het is geen bingo dat je een specifiek kcal nummer moet hebben om af te vallen.

Ik weet zeker dat jij niet afvalt op 1700 kcal, omdat je onbewust/bewust MEER eet en niet ALLES secuur bijhoud.

Dat je na een cheat day lichter weegt kan met ongeveer 14829 factoren te maken hebben (misschien ben je ongesteld?), maar de basis regel voor IEDEREEN is kcal overschot = aankomen, kcal tekort = afvallen.

Jou aanpak om je kcal met 600 te verhogen pd, maw +30%!!!! van je vorige aantal kcal pd gaat je 100% geen verlaging van jou bw geven.

Consistent en doorzettingsvermogen = gains, yolo en “ik doe maar wat” motto kan je alleen compenseren met 500mg test/tren pw, dan komt alles goed.

Terug
Naar boven