Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik langskom voor dat etentje wil ik wel iets beters dan dit eten.
Hij heeft wel een warme worst voor je.Als ik langskom voor dat etentje wil ik wel iets beters dan dit eten.
Ik denk dat je het niet zo goed begrijpt daar doe ik niks mee.
Maar ik wil absoluut niet voller worden of veel in gewicht aankomen, alleen meer booty, ik hou van ultra slank/skinny..dit dus inderdaad, zeker voor vrouwen zijn vetten nog net iets belangrijker dan voor mannen, ivm hormoonhuishouding. lekker rond een gram per kg lichaamsgewicht houdenmannen niet lager dan 0,5 per kilo lichaamsgewicht.
Niks mee als je graag je kontje wilt geven.Ik denk dat je het niet zo goed begrijpt daar doe ik niks mee.
Ben een honderd procent gever en geen ontvanger.
Huh? Meer kcal dan je verbruikt is voller worden/gewicht aankomen. Minder kcal dan je verbruikt is vermageren.Maar ik wil absoluut niet voller worden of veel in gewicht aankomen, alleen meer booty, ik hou van ultra slank/skinny..
Bij mij is het dit, of kip en rijst, whey of kwark met muesli.Als ik langskom voor dat etentje wil ik wel iets beters dan dit eten.
@Lieve @Lies maak nu maar een log garantie gegarandeerd.Maar ik wil absoluut niet voller worden of veel in gewicht aankomen, alleen meer booty, ik hou van ultra slank/skinny..
Here whe go🍿Huh? Meer kcal dan je verbruikt is voller worden/gewicht aankomen. Minder kcal dan je verbruikt is vermageren.
Als je dus meer vetten gaat eten, zul je moeten zakken in koolhydraten, blijven je kcal gelijk, word je niet voller.
Vet eten is niet gelijk aan vet worden hè.
Op die misconceptie ontstaan al die dieet schema's met 10g vet per dag

Ja thanks to instaaaaaa influencersOp die misconceptie ontstaan al die dieet schema's met 10g vet per dag![]()
Ik zit een beetje met het privé gebeuren want ik sta natuurlijk gewoon open en bloot overal op internet, ik denk nog ff erover...@Lieve @Lies maak nu maar een log garantie gegarandeerd.
Op je profielfoto heb je een super goede look vind ik. gespierd en toch vrouwelijk.
Zou je me deze foto in hoge kwaliteit kunnen PMEN dan laat ik hem in posterformaat afdrukken en hang ik hem achter mijn bed.
Haha mijn moeder gebruikte dat systeem al ver voor Instagram joh.
Begrijp ik ook wel Lies haal dan je foto's hier weg en open een log.Ik zit een beetje met het privé gebeuren want ik sta natuurlijk gewoon open en bloot overal op internet, ik denk nog ff erover...
Lekker afvallen op amfetamine afslankpillen. The good ol daysHaha mijn moeder gebruikte dat systeem al ver voor Instagram joh.
Heb eerder het idee dat het een resultaat is van overtuigingen uit de jaren 70-80.
1 gram per kg lichaamsgewicht voor mijHoeveel vet eten jullie per dag?
1 gram per kilo lichaamsgewicht of 20% van de calorieën die je binnen wilt krijgen?