MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Rest is voor 1400uur
20220721_110816.jpg

En met een beetje mazzel mag je als jailbuddy zelfs zijn salade tossen.

dit dus inderdaad, zeker voor vrouwen zijn vetten nog net iets belangrijker dan voor mannen, ivm hormoonhuishouding. lekker rond een gram per kg lichaamsgewicht houden ;) mannen niet lager dan 0,5 per kilo lichaamsgewicht.
Maar ik wil absoluut niet voller worden of veel in gewicht aankomen, alleen meer booty, ik hou van ultra slank/skinny..

Maar ik wil absoluut niet voller worden of veel in gewicht aankomen, alleen meer booty, ik hou van ultra slank/skinny..
Huh? Meer kcal dan je verbruikt is voller worden/gewicht aankomen. Minder kcal dan je verbruikt is vermageren.
Als je dus meer vetten gaat eten, zul je moeten zakken in koolhydraten, blijven je kcal gelijk, word je niet voller.

Vet eten is niet gelijk aan vet worden hè.

@Lieve @Lies maak nu maar een log garantie gegarandeerd.

Op je profielfoto heb je een super goede look vind ik. gespierd en toch vrouwelijk.

Zou je me deze foto in hoge kwaliteit kunnen PMEN dan laat ik hem in posterformaat afdrukken en hang ik hem achter mijn bed.

Huh? Meer kcal dan je verbruikt is voller worden/gewicht aankomen. Minder kcal dan je verbruikt is vermageren.
Als je dus meer vetten gaat eten, zul je moeten zakken in koolhydraten, blijven je kcal gelijk, word je niet voller.

Vet eten is niet gelijk aan vet worden hè.
Here whe go🍿

@Lieve @Lies maak nu maar een log garantie gegarandeerd.

Op je profielfoto heb je een super goede look vind ik. gespierd en toch vrouwelijk.

Zou je me deze foto in hoge kwaliteit kunnen PMEN dan laat ik hem in posterformaat afdrukken en hang ik hem achter mijn bed.
Ik zit een beetje met het privé gebeuren want ik sta natuurlijk gewoon open en bloot overal op internet, ik denk nog ff erover...

En raar vinden dat ze allemaal aan de valium en anti depressiva zitten. No shit met zo een platgelegde hormoonhuishouding

Ik zit een beetje met het privé gebeuren want ik sta natuurlijk gewoon open en bloot overal op internet, ik denk nog ff erover...
Begrijp ik ook wel Lies haal dan je foto's hier weg en open een log.

De mensen hier willen je graag helpen.

P.S. die foto kun je me altijd DMen hoor ik zal hem echt voor mezelf houden.

Terug
Naar boven