XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

523E1014-FE4A-4E3F-BBC4-84486C6963F5.jpeg
watermeloen

2 hele eieren
200ml eiwit
Bos ui / champignons / tomaat / augurk

Terriyaki saus xxl / pizza kruiden xxl

15 V / 10 K / 37 E
330 kcal

image.jpg

@Lieve @Lies maak nu maar een log garantie gegarandeerd.

Op je profielfoto heb je een super goede look vind ik. gespierd en toch vrouwelijk.

Zou je me deze foto in hoge kwaliteit kunnen PMEN dan laat ik hem in posterformaat afdrukken en hang ik hem achter mijn bed.
hahhaha mafkees, die foto staat ook op me insta in betere kwaliteit geloof ik.. :roflol:

Burata op gemarineerde rode biet met gerookte amandelen en zelf gemaakte basilicum olie en bietenreductie vocht (Die laatste 2 voeg je bij elkaar, maar doordat water niet met olie mengt krijg je een groene en paarse laag wat een mooi contrast geeft op je bord. En lekker is).
20220721_194331.jpg

20220721_194346.jpg

Leuk gerechtje voor vegetariërs. Redelijk simpel om te maken. Had eigenlijk een bord moeten hebben dat iets minder diep is zodat de olie en vocht mooier uitlopen over het bord.

Voor wie het leuk lijkt om kruidenoliën te maken, hier het recept. Het is heel simpel en het recept is eigenlijk hetzelfde voor de meeste soorten kruiden. Deze methode werkt ideaal voor bijvoorbeeld basilicum, dille, rozemarijn, peterselie, thijm, etc.
Oja het beste is om een olie met een neutrale smaak te gebruiken, zonnebloemolie.

Ingrediënten
: bosje basilicum (of een ander kruid)
: 250 ml zonnebloemolie

Bereidingswijze
Breng water aan de kook in een pan, blancheer de kruiden een halve minuut en laat ze vervolgen uitlekken in een zeefje of een vergiet. Dep droog.

Doe 250 ml zonnebloem olie in je blender, voeg de uitgelekte kruiden toe.

Blend een minuut of 2 op max.

Pak vervolgens een bolzeef, doe er een keukenpapiertje (of een ander dun doekje) in en zet de hoekjes vast met 4 wasknijpers. Zet de bolzeef vervolgens in een kom. Schenk de inhoud van je blender in de zeef. De olie zal door het papier filteren en de vaste deeltjes zullen achter blijven. Mooie heldere olie.

Uurtje laten staan, zwaartekracht doet de rest. Niet roeren dan gaat je papiertje stuk en kan je opnieuw beginnen.

20220721_201948.jpg

20220721_201953.jpg

Lang houdbaar in de koelkast in een luchtdichte verpakking. Leuk om samen te gebruiken met gekleurde waterige vloeistoffen. Zo kan je bijv. bietensap of wortelsap inkoken (reduceren) tot 1/5. Leuk voor speciale gelegenheden.

Zit volgens mij ook nog NAC, Bulk heart support, Bulk liver support tussen.

Terug
Naar boven