AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Je bent toch pas één week aan het cutten? :o
Is ie nog steeds. Er zitten geen 3 croissantjes + tonijn/brood/mayo bij :D

Soms kan ik wel een beetje jelly zijn op Ryan, zo'n insane fysiek onderhouden op pizza, croissants en dat soort dingen 🤣

20220722_120457.jpg

Je bent toch pas één week aan het cutten? :o
Klopt. Wat doe jij dan, weken in diet mode en dan 1 refeed maaltje?

Ik doe normaal 6 dagen cut en dan 1 dag refeed. Nu had ik me een dag vergist en heb ik per ongeluk 7 dagen cut gedaan en 1 dag refeed.

In het verleden deed ik volgas cheat days, MET zuip erbij. Nu doe ik refeed en ws weer 0 alcohol, dus ben weer ERG braaf voor mijn doen.

Is ie nog steeds. Er zitten geen 3 croissantjes + tonijn/brood/mayo bij :D

Soms kan ik wel een beetje jelly zijn op Ryan, zo'n insane fysiek onderhouden op pizza, croissants en dat soort dingen 🤣
Hoe meer spier je aanmaakt en hoe beter je lichaamscompositie. Hoe effectiever je lijf om zal gaan met de cal. Ik had dit eerst ook niet. Dus wie weet komen er mooie dingen aan voor je, op het gebied van je metabolisme. 1 van de redenen voor mij om zo goed te gaan op dat trainen is al het eten waar je mee weg komt. Iedereen om mij heen wordt ouder en kan steeds minder eten. En ik kan alleen maar MEER eten. 🙏💪

Ik doe normaal 6 dagen cut en dan 1 dag refeed. Nu had ik me een dag vergist en heb ik per ongeluk 7 dagen cut gedaan en 1 dag refeed.

In het verleden deed ik volgas cheat days, MET zuip erbij. Nu doe ik refeed en ws weer 0 alcohol, dus ben weer ERG braaf voor mijn doen.
Wekelijks is wel vaak.

Hoeveel kcal eet je t.o.v. onderhoud op normale/refeed dagen?

En waarom meteen pizza en ander junkfood. Dat verneukt je eetlust vaak voor de rest van de week.

Wekelijks is wel vaak.

Hoeveel kcal eet je t.o.v. onderhoud op normale/refeed dagen?

En waarom meteen pizza en ander junkfood. Dat verneukt je eetlust vaak voor de rest van de week.
Ging van 3500-4k kcal ZONDER cardio, naar nu 2300 cal MET cardio. Dus een flink cal tekort. Dan kan ik op dag 7/8 echt wel weer even een pizza of 2 eten.

Vind ik voor MIJZELF nu een chille methode. Nu niet gaan roepen dat dat niet ideaal is. Ideaal is wat je vol kan houden de rest van je leven. Plus m'n cal tekort, dat dus flink is, houd ik maar even aan. Gewoon hup, weg met dat vet en weer door.

@ak 3gram EPA/DHA haal je niet uit paar capsules.

Vaak zit er in 1 capsule 1000mg Omega3 en 180mg EPA/120mg DHA, hoog gedoseerd 330mg EPA/220mg DHA.

Voor @Lies als vrouw zijnde, is ook de D3 te hoog gedoseerd. @6000iu/125mcg

• Like
Waarderingen: LJ
Dat schrijf ik in de 2e regel ;)

• Like
Waarderingen: AK

Ja precies doe ik ook ongeveer. Te lang streng voor mezelf zijn werkt averechts.

200gr mm kip
300gr sla
100gr boontjes
100gr wortels
100gr champignons
100gr tomaat
100gr augurk
100gr mais
1 paprika
Bosui

100ml xxl saus 50/50
Pizza kruiden xxl

Kcal 530
K 60 / E 54 / V 7

image.jpg

Ging van 3500-4k kcal ZONDER cardio, naar nu 2300 cal MET cardio. Dus een flink cal tekort. Dan kan ik op dag 7/8 echt wel weer even een pizza of 2 eten.
Maar hoeveel kcal per week en hoeveel gewicht verlies je per week?

Als je dat soort basis getallen niet weet, dan is kuren ook niet de oplossing...

Maar hoeveel kcal per week en hoeveel gewicht verlies je per week?

Als je dat soort basis getallen niet weet, dan is kuren ook niet de oplossing...
Voor nu heb ik 1 simpele opdracht, 3 kg eraf voor 14 augustus. En verder aan zoveel mogelijk massa vasthouden. Vooralsnog lijk ik hier ruimschoots in te slagen. Eenmaal met Wovano aan de slag, zal ik zijn plan volgen.

Terug
Naar boven