Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20220722_175323.jpg

Kip in chipotle saus, refried beans, tomatillo salsa.

Pre bed;
2 hele eieren
300ml ei wit
200gr boontjes
100gr champignons
50gr spinazie (vitamine K, nieren)
Bos uit / tomaat

Samurai zero (Rabeko)

Kcal 360
V 12 / K 12 / E 50

image.jpg

Pre bed;
2 hele eieren
300ml ei wit
200gr boontjes
100gr champignons
Bos uit / tomaat

Samurai zero (Rabeko)

Kcal 360
V 12 / K 12 / E 50

image.jpg
Goed volumevoer 👌
Ben je aan 't sterven qua honger? 7 dagen lang 2300 cal was voor mij een taaie! Jij zit op nog geen 2000 geloof ik...

• Like
Waarderingen: AK
Goed volumevoer 👌
Ben je aan 't sterven qua honger? 7 dagen lang 2300 cal was voor mij een taaie! Jij zit op nog geen 2000 geloof ik...
1960kcal pd nu (K 150 / E 250 / V 40) halverwege week 3 en nog 9.5 week te gaan.

Lang verhaal kort, alles is lekker het is puur volume volume volume.

Meeste ellende is de vermoeidheid / “zombie mode” buiten de gym sessies. Mijn post/pre workout meals zijn het “grootst” zodat de gym sessie er zo min mogelijk onder lijden, maar alles daarbuiten is echt zwaar ellende.

1960kcal pd nu (K 150 / E 250 / V 40) halverwege week 3 en nog 9.5 week te gaan.

Lang verhaal kort, alles is lekker het is puur volume volume volume.

Meeste ellende is de vermoeidheid / “zombie mode” buiten de gym sessies. Mijn post/pre workout meals zijn het “grootst” zodat de gym sessie er zo min mogelijk onder lijden, maar alles daarbuiten is echt zwaar ellende.
Als je moet uithuilen, dan weet je me te vinden in de DM 😘

• Heart
Waarderingen: AK
Pre bed;
2 hele eieren
300ml ei wit
200gr boontjes
100gr champignons
Bos uit / tomaat

Samurai zero (Rabeko)

Kcal 360
V 12 / K 12 / E 50

image.jpg
Mooie maaltijden is ook wel interessant voor mij zo koken toch veel volume maar weinig Kcals.

Kan je geen apart receptenboekje posten hier ?

Maken jullie nooit een quiche?

Eieren kloppen, kruiden en ingrediënten erdoor. Bakvorm pakken, alles erin. Garen in de oven, klaar.

Kan je er elke dag een taartstukje van snijden, desnoods ff 20 secs in de magnetron. Of taartstukken snijden en meteen portioneren in tupperware bakjes.
Zeer laag in carbs, hoog in eiwit. Vooral als je er dingen als kipfilet of mager gehakt doorheen doet. Wat groenten erbij zodat ie niet droog wordt.

Terug
Naar boven