Burrito
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.290
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke wraps/tortilla's zijn dat?![]()
Kip in chipotle saus, refried beans, tomatillo salsa.
nou kan die gelijk in de folder haha

Gooi je die wrap dan nog even op de gril?
Nee is koud allemaal.
Goed volumevoer 👌Pre bed;
2 hele eieren
300ml ei wit
200gr boontjes
100gr champignons
50gr spinazie (vitamine K, nieren)
Bos uit / tomaat
Samurai zero (Rabeko)
Kcal 360
V 12 / K 12 / E 50
![]()
1960kcal pd nu (K 150 / E 250 / V 40) halverwege week 3 en nog 9.5 week te gaan.Goed volumevoer 👌
Ben je aan 't sterven qua honger? 7 dagen lang 2300 cal was voor mij een taaie! Jij zit op nog geen 2000 geloof ik...
Als je moet uithuilen, dan weet je me te vinden in de DM 😘1960kcal pd nu (K 150 / E 250 / V 40) halverwege week 3 en nog 9.5 week te gaan.
Lang verhaal kort, alles is lekker het is puur volume volume volume.
Meeste ellende is de vermoeidheid / “zombie mode” buiten de gym sessies. Mijn post/pre workout meals zijn het “grootst” zodat de gym sessie er zo min mogelijk onder lijden, maar alles daarbuiten is echt zwaar ellende.
Meergranen
Mooie maaltijden is ook wel interessant voor mij zo koken toch veel volume maar weinig Kcals.Pre bed;
2 hele eieren
300ml ei wit
200gr boontjes
100gr champignons
50gr spinazie (vitamine K, nieren)
Bos uit / tomaat
Samurai zero (Rabeko)
Kcal 360
V 12 / K 12 / E 50
![]()
Ook een mooie vooral eiwitten weinig koolhydraten.![]()
Homemade pizza (523kcal / 76g Eiwitten / 27g koolhydraten / 11g vet)
Had iets van 20-40g aan cottage kaas gebruikt en de resterende 160-180g gewoon vanuit bakje gegeten
Wacht maar tot me bulk begint, ik heb de “mooiste” gerechten 😃Mooie maaltijden is ook wel interessant voor mij zo koken toch veel volume maar weinig Kcals.
Kan je geen apart receptenboekje posten hier ?
Ik vind dit voor het cutten ook wel gaaf veel volume en toch weinig kcals.Wacht maar tot me bulk begint, ik heb de “mooiste” gerechten 😃