Vijverberg
Novice
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het er meer uitzien als een taart maar wel creatief![]()
Homemade pizza (523kcal / 76g Eiwitten / 27g koolhydraten / 11g vet)
Had iets van 20-40g aan cottage kaas gebruikt en de resterende 160-180g gewoon vanuit bakje gegeten
Wtf man er zit kruiden op? Ga je dik van worden, gelijk cardio doen.
Mooi! gezien m'n stats (zit qua vetpercentage net op ondergewicht denk ik)Wtf man er zit kruiden op? Ga je dik van worden, gelijk cardio doen.

Ik zal zo even voor je kijken!Ook een mooie vooral eiwitten weinig koolhydraten.
Kan je het volledige recept posten?
doe jij maar gewoon..........................
jammie!Mijn grootste vijand tijdens mijn dieet zijn donuts, je maakt het mij niet makkelijker🤣Doosje te veel besteld voor babyfeestje. Komt wel op denk ik.![]()
Niet cheaten op je dieet, @PartyMarty weet je nu te vinden.Mijn grootste vijand tijdens mijn dieet zijn donuts, je maakt het mij niet makkelijker🤣
f**k man waar doe de curry op je kroket?
Kroket met curry? is dat wat, doe normaal altijd unox mosterd erop maar die was op

Doe ik best vaak, maar mosterd is ook uitstekend.Kroket met curry? is dat wat, doe normaal altijd unox mosterd erop maar die was op![]()
Zal het is testen de volgende keer ben nu wel benieuwd
Mij niet aanklagen als het niet smaakt, maar denk dat je het wel lekker zal vinden.Zal het is testen de volgende keer ben nu wel benieuwd
Lekker niet zo gulzig met de mayo zoals het hoort
Tijdens de bulk is een dotje mayo meer of minder geen probleem