ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zijn die kwa smaak? kzie ze soms liggen bij de appie
Ik hou niet zo heel erg van dit soort repen. Maar deze zijn extreem goed 🔥Hoe zijn die kwa smaak? kzie ze soms liggen bij de appie
Zal ze morgen maar is pakken danIk hou niet zo heel erg van dit soort repen. Maar deze zijn extreem goed 🔥
ik mis 1 kroket, wie o wie
JUNIOR!!!kun je wel ff bewaren hoor, voor die andere feestjeDoosje te veel besteld voor babyfeestje. Komt wel op denk ik.![]()
anders maak je toch een feestje!!En die hollandaise saus maak je dan schuimend? Is niet juist altijd het idee van Hollandaise dat het lekker een beetje een lobbige, machtige saus is?![]()
Zeebaars met roseval, zeekraal en hollandaise saus.
Lobbig en schuimig. Khad er 1 gemaakt en die was opeens doorgeslagen.. dus gaan schiften. Heb ik halsoverkop toen mn vis gaar was in nog geen 2 minuten een hollandaise getikt.En die hollandaise saus maak je dan schuimend? Is niet juist altijd het idee van Hollandaise dat het lekker een beetje een lobbige, machtige saus is?
Een schuimende saus associeer is meer met licht en fris.
Goed bezig je fysiek zal wel flink veranderen door deze maaltijden.
Doe je nou overal curry op ?
Zeebaars is lekker ,meer als zout en peper heeft dat visje niet nodig . vooral in een dikke zout korst heeerlijkLobbig en schuimig. Khad er 1 gemaakt en die was opeens doorgeslagen.. dus gaan schiften. Heb ik halsoverkop toen mn vis gaar was in nog geen 2 minuten een hollandaise getikt.
Kheh ook minder boter toegevoegd want cutten dus dan wordt ie een stuk minder dik.
Maar je kan em prima licht en schuimig maken, smaak is opzich prima. Alleen minder vettig. Normaal gaat er een shitload aan boter in. Dit gerecht is nu redelijk laag in kcal, maar wel 250-300g zeebaars, dus hoog in eiwit.
Nee xxl zero teriyaki op komkommer en mijn avondeten
Rabeko heeft ook een paar goede sauzen, andere dan xxl. Ook laag in kcal.Nee xxl zero teriyaki op komkommer en mijn avondeten