- Waardering
- 2.213
Ook een mooie vooral eiwitten weinig koolhydraten.
Kan je het volledige recept posten?
En nog wat hollandse groente van ah
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook een mooie vooral eiwitten weinig koolhydraten.
Kan je het volledige recept posten?
ga je ook nog lekker van transpireren, lijkt het of je nog wat verbrand ook ...
Heb de honing mosterd besteld en de pannekoekensiroop!
gebruiken jullie nog pre workout?
waar koop je die?

#muffinpump
maak je toch zelf, in de airfryere, google maar ff
Op z'n tijd is een hollandaise of een beurre blanc wel lekker erbij.Zeebaars is lekker ,meer als zout en peper heeft dat visje niet nodig . vooral in een dikke zout korst heeerlijk
Lekker gevarieerd ook.
Ene zit zwarte peper en andere witte peper🤫
Als je op een bepaald punt in een cut zit boeit je dat geen hol meer
Lekker hoor. Half om half of mager rundergehakt?
Eet al 120 dagen plus als avond eten Duits biefstuk met broccoli / spinazie en gebakken aardappeltjes uit de air fryer.
Nee, gewoon droog en mager. Beetje suiker vrije / kcal arme curry / ketchup er op en lepel het binnen 2 min naar binnen xd.
Valt best mee, de bakjes zijn niet allemaal hetzelfde 😅
Geen idee om wat meer groenten toe te voegen?Eet al 120 dagen plus als avond eten Duits biefstuk met broccoli / spinazie en gebakken aardappeltjes uit de air fryer.
Wil binnenkort wat magie toevoegen om volgend jaar een plastic of metalen bekertje te winnen dus consistentie is key. (Wel een Noobie class)
Nee, gewoon droog en mager. Beetje suiker vrije / kcal arme curry / ketchup er op en lepel het binnen 2 min naar binnen xd.
Wel grappig zit nu op 3200 kcal op rust en 3700 op train dagen en heb nog steeds een hele dag honger 😂

Dit zal ik dus nooit snappen, tenzij je het lekker vind natuurlijkEet al 120 dagen plus als avond eten Duits biefstuk met broccoli / spinazie en gebakken aardappeltjes uit de air fryer.

Dan zal ik wijs mijn mondhouden met mijn 1x pw iets anders eten. (Ben nogal lui)Dit zal ik dus nooit snappen, tenzij je het lekker vind natuurlijk
Maar het is niet nodig om 120 dagen lang hetzelfde te eten he![]()