XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik eet al jaren zowat elke dag wel een kip-met-rijst maaltijd :laugh:

Dan zal ik wijs mijn mondhouden met mijn 1x pw iets anders eten. (Ben nogal lui)
Soms lijkt het wel alsof mensen alleen maar autistisch denken dat ze 1 bepaalde maaltijd mogen eten omdat ze anders hun gains verliezen ofzo
Als je beetje kan koken hoef je jezelf niet elke dag te martelen met van die droge kut maaltijden

Soms lijkt het wel alsof mensen alleen maar autistisch denken dat ze 1 bepaalde maaltijd mogen eten omdat ze anders hun gains verliezen ofzo
Als je beetje kan koken hoef je jezelf niet elke dag te martelen met van die droge kut maaltijden
Gelukkig niet in mijn geval, meal prep gewoon mijn middag/avondeten. Enige wanneer ik echt uitgebreid eten maak is op zaterdag:)

Zou dat zelf niet kunnen in een bulk. Vind eten lekker in een bulk wil ik wel weer ff lekker eten😅

Zou dat zelf niet kunnen in een bulk. Vind eten lekker in een bulk wil ik wel weer ff lekker eten😅
Ja maar ook in een cut, genoeg lage kcal maaltijden met goede macro's die je kan maken
Je hebt zelfs zero calorie noodles etc.
Snap gewoon niet waarom meerendeels van de mensen zichzelf het zo moeilijk maakt

Maak zelf altijd een beetje een tussenin voedingsplan.
3 ontbijtjes
3 lunches
3 avondmaaltijden
Kcal en macro's praktisch identiek.
Bouw vanuit die "bouwstenen" iedere dag m'n maaltijden op. Heb je wel variatie, hoeft niet na te denken of alles past en je hebt alsnog wat keuze vrijheid waar je die dag zin in hebt.

Dit zal ik dus nooit snappen, tenzij je het lekker vind natuurlijk
Maar het is niet nodig om 120 dagen lang hetzelfde te eten he :o

Klopt, ik doe dit nog niet zo lang op deze manier dus waarschijnlijk gaat het nu nog makkelijk af.

Als je dit voor meerdere jaren op rij doet begrijp ik dat je behoefte hebt aan wat meer variatie.

Dan zal ik wijs mijn mondhouden met mijn 1x pw iets anders eten. (Ben nogal lui)
Eens, ik vind die bakjes gewoon makkelijk. Uurtje werk en kan hier mee 4 dagen vooruit dus ideaal.

600g slamix, 1 komkommer en 2 kipburgers.

Sla.jpg

Burger.jpg

Puur uit tijdsbesparing dmv een vaste routine. Als ik elke dag iets anders moet maken moet ik dus elke dag opnieuw alles berekenen etc. Kost ook gewoon minder tijd als je een vaste routine hebt en precies weet hoe en wat. Werkt prima voor mij

P.s en dan is het meer een IIFYM ipv een voedingsschema

Laatst bewerkt:
Ja maar ook in een cut, genoeg lage kcal maaltijden met goede macro's die je kan maken
Je hebt zelfs zero calorie noodles etc.
Snap gewoon niet waarom meerendeels van de mensen zichzelf het zo moeilijk maakt
In een cut vind ik het wel nice voor de scherpte maar dat is persoonlijk

48C37051-E854-4388-9343-00BBB7507FF1.jpeg

Proteine brownie. 10/10 is ook echt abnormaal lekker. Wel irritant om te maken maar in grote batch is het het 100% waard. Vooral ook omdat het mijn sugar cravings goed heeft te weten stillen en ik had hem nog niet eens op.

428kcal / 38g eiwitten / 35g koolhydraten (14g voedingsvezels en 16g suiker)/ 10g vet

Hierbij nog een bakje van 200g aan cottage cheese gegeten en dan heb je een hele prima lunch met 62g aan eiwitten

Terug
Naar boven