- Waardering
- 7.893
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms lijkt het wel alsof mensen alleen maar autistisch denken dat ze 1 bepaalde maaltijd mogen eten omdat ze anders hun gains verliezen ofzoDan zal ik wijs mijn mondhouden met mijn 1x pw iets anders eten. (Ben nogal lui)
Ik doe soms gek en pan I.P.V pandan rijst gewoon basmati, meestal gebruik ik wel elke keer andere sausjes/kruiden.Ik eet al jaren zowat elke dag wel een kip-met-rijst maaltijd![]()
Dat en variëren met groenteIk doe soms gek en pan I.P.V pandan rijst gewoon basmati, meestal gebruik ik wel elke keer andere sausjes/kruiden.
Gelukkig niet in mijn geval, meal prep gewoon mijn middag/avondeten. Enige wanneer ik echt uitgebreid eten maak is op zaterdagSoms lijkt het wel alsof mensen alleen maar autistisch denken dat ze 1 bepaalde maaltijd mogen eten omdat ze anders hun gains verliezen ofzo
Als je beetje kan koken hoef je jezelf niet elke dag te martelen met van die droge kut maaltijden

Zou dat zelf niet kunnen in een bulk. Vind eten lekker in een bulk wil ik wel weer ff lekker eten😅Soms lijkt het wel alsof mensen alleen maar autistisch denken dat ze 1 bepaalde maaltijd mogen eten omdat ze anders hun gains verliezen ofzo
Als je beetje kan koken hoef je jezelf niet elke dag te martelen met van die droge kut maaltijden
Ja maar ook in een cut, genoeg lage kcal maaltijden met goede macro's die je kan makenZou dat zelf niet kunnen in een bulk. Vind eten lekker in een bulk wil ik wel weer ff lekker eten😅
Dit zal ik dus nooit snappen, tenzij je het lekker vind natuurlijk
Maar het is niet nodig om 120 dagen lang hetzelfde te eten he![]()
Eens, ik vind die bakjes gewoon makkelijk. Uurtje werk en kan hier mee 4 dagen vooruit dus ideaal.Dan zal ik wijs mijn mondhouden met mijn 1x pw iets anders eten. (Ben nogal lui)
Puur uit tijdsbesparing dmv een vaste routine. Als ik elke dag iets anders moet maken moet ik dus elke dag opnieuw alles berekenen etc. Kost ook gewoon minder tijd als je een vaste routine hebt en precies weet hoe en wat. Werkt prima voor mijSoms lijkt het wel alsof mensen alleen maar autistisch denken dat ze 1 bepaalde maaltijd mogen eten omdat ze anders hun gains verliezen ofzo
In een cut vind ik het wel nice voor de scherpte maar dat is persoonlijkJa maar ook in een cut, genoeg lage kcal maaltijden met goede macro's die je kan maken
Je hebt zelfs zero calorie noodles etc.
Snap gewoon niet waarom meerendeels van de mensen zichzelf het zo moeilijk maakt
........vergeet de broccoli niet.......Ik eet al jaren zowat elke dag wel een kip-met-rijst maaltijd![]()
"post je maaltijden met foto's" topic
Er stond nog wat voor geschreven, van die droge.....

Luie wijvengroenten noemen we dat hier, op voorhand geschild/gesneden