Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Kzou opzich een keer zaterdag ergens in oktober vrij kunnen nemen (wisselen met een andere dag), dan doe ik vrijdag de boodschappen, 's avonds en zaterdagochtend de mise en place en dan zaterdag middag trainen en 's avonds dineren?

Kzou opzich een keer zaterdag ergens in oktober vrij kunnen nemen (wisselen met een andere dag), dan doe ik vrijdag de boodschappen, 's avonds en zaterdagochtend de mise en place en dan zaterdag middag trainen en 's avonds dineren?
Bij deze: in 👏

Is dat een truc met je fiets (net zoiets als sur place)?

Lijkt me wel wat :)

AAFD627F-37E7-4A9F-9B34-B44A4FAF7B7E.jpeg

Lekker eigen wokbox opgesteld, wel handig van eazie dat je van alles de voedingswaarde kan zien en zo je kiezen wat je wilt. Vooral als je even geen zin hebt in koken :)

AAFD627F-37E7-4A9F-9B34-B44A4FAF7B7E.jpeg

Lekker eigen wokbox opgesteld, wel handig van eazie dat je van alles de voedingswaarde kan zien en zo je kiezen wat je wilt. Vooral als je even geen zin hebt in koken :)
Nadeel is wel.... ze wegen t echt niet af.
Hangt dus wel van degene die m maakt af wat er echt inzit.
Waardes zijn puur indicatief. Dus kan best veel verschillen.
Maar lekker is t wel :)

Ingezakt, want te snel uit de oven gehaald. Maar vult erg, dus dacht, zal het even delen.

Ei + psylliumvezels + bakpoeder + beetje roomkaas light.

AirBrush_20220726101514.jpg

Kan ook met kwark ipv roomkaas (light). Als je er dan koek/speculaaskruiden aan toevoegt, hebt je een soort kwarkbolletjes.

Ingezakt, want te snel uit de oven gehaald. Maar vult erg, dus dacht, zal het even delen.

Ei + psylliumvezels + bakpoeder + beetje roomkaas light.

AirBrush_20220726101514.jpg

Kan ook met kwark ipv roomkaas (light). Als je er dan koek/speculaaskruiden aan toevoegt, hebt je een soort kwarkbolletjes.
Ziet er goed uit! Heb je wellicht de voedingswaarde voor mij?

Toevallig bekend met r/volumeeating?
Ik weet niet wat dat inhoudt.

In twee theelepels bakpoeder (wat is dat, 4 gram?) en in die vezels zit niets.
4 eieren (in mijn geval was dat 232 gram) + 100 gr roomkaas light (verschilt weinig met ei per 100gr). Ik had er 5 broodjes uit, dus gedeeld door 5.

Terug
Naar boven