De Judas
Cool Novice
- Waardering
- 582
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet wat bij jullie gangbaar is maar ik heb normaal geen mes bij me om op 't gemak tijdens het wandelen een hoop groenten te gaan snijden...Luie wijvengroenten noemen we dat hier, op voorhand geschild/gesneden![]()
Klopt , prima visje om te etenOp z'n tijd is een hollandaise of een beurre blanc wel lekker erbij.
Met een pureetje erbij is ook altijd prima. Er zijn zoveel variaties mogelijk.
Lekker uitziende kleurrijke schaaltjes weer de laatste tijd!![]()
+beetje balsamico dressing erover voor de smaak. Kwark erna voor meer protein 💪
Hoe krijg jij je vetten binnen met dit soort maaltijden? Ik eet inmiddels ook veel groente en beetje kip (elk avondeten, variërende groentes en kipmarinade) maar ik moet altijd noten eten om voldoende vet binnen te krijgen, in principe niet erg maar liever in mijn maaltijden begrepen175gr mm kip
150gr broccoli rijst
150gr bloemkool rijst
200gr sperziebonen
100gr tomaat
100gr champignons
Halve paprika
Mais
Bosui
Augurk
100ml terriyaki saus
Kcal 460
V 8 / K 42 / E 51
![]()
Vetten zijn momenteel maar 40gr pd dus voornamelijk hele eieren, muscle meat kip en kipfilet beleg bevatten ook wat vetten.Hoe krijg jij je vetten binnen met dit soort maaltijden? Ik eet inmiddels ook veel groente en beetje kip (elk avondeten, variërende groentes en kipmarinade) maar ik moet altijd noten eten om voldoende vet binnen te krijgen, in principe niet erg maar liever in mijn maaltijden begrepen
Ik heb de laatste tijd enige kritiek te verduren gekregenLekker uitziende kleurrijke schaaltjes weer de laatste tijd!
Smakelijk.

Mis je posts nog iedere dag in het tinder/badoo topic...-Hoe ik het aanpak met de meiden
-Mijn berichtgeving daarover in een zeker topic

Maar ook wel heel zonde om te laten staan

Ja, dan maar chappen
Goede kans dat ik daar wel weer mijn opwachting zal maken, maar nu nog ff niet.Mis je posts nog iedere dag in het tinder/badoo topic...![]()
Wanneer kom je nou es afleveren?

Ja misschien een keer na de zomer als ik weer eens tijd heb
.