XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

6C00C25D-3FC6-48C1-A5C2-F16EE63EE6A2.jpeg

Iemand ervaring mbt onderstaande saus?

ADB6C66E-D285-4C7D-ADD3-9102D7DF9DF2.jpeg

Geen idee maar waar heb je die vandaan?

No calories vindt ik wel dubieus klinken. Bestaat het alleen uit water, verdikkingsmiddelen, aroma's en zoetstoffen of zo?
Zie het veel op sociale media voorbij komen en dacht keer proberen.
“No calories” is idd onzin..

ED285EAD-4AEE-4787-A2D9-B1480780AB83.jpeg

Post workout;

200gr kip mm terriyaki
2 sneeen bruin brood
100gr courgette
100gr ui
100gr champignons

50ml Saus terriyaki xxl / 25ml rabeko spicy garlic
Kruiden 2gr zout

Kcal 389
e 46 / k 40 / v 5

image.jpg

Post workout;

200gr kip mm terriyaki
2 sneeen bruin brood
100gr courgette
100gr ui
100gr champignons

50ml Saus terriyaki xxl / 25ml rabeko spicy garlic
Kruiden 2gr zout

Kcal 389
e 46 / k 40 / v 5

image.jpg
Heb ook een muscle meat bestelling gedaan voor de laatste prep weken. Zijn ze erg lekker?

• Like
Waarderingen: AK
Heb ook een muscle meat bestelling gedaan voor de laatste prep weken. Zijn ze erg lekker?
Alle kip soorten super mals, eet geen andere kip meer. Let wel op de kcal de een heeft meer dan de andere. Deed voorheen bbq 140kcal / 100gr en nu terriyaki 120kcal /100gr, klinkt niet veel maar 600gr kip pd eet ik van mm dan is het toch “gratis” 120kcal”. Verschil zit hem in de koolhydraten, sterker nog terriyaki heeft meer eiwitten, minder kcal.

Kip loempia, hou maar op zijn extreem lekker. Kcal/macros zijn passend te maken.

Groente van mm is voordeliger dan in de winkel, wel in bulk maw jullie mam moet de diepvries ff leegruimen.

Pizza is ook te doen, pak zelf dan een halve en me vriendin de andere helft en voeg er extra kip toe. Pizza helft is 350 kcal / 25 ei dus met extra kip/groente heb je voor 500 kcal een lekkere meal.

De kant en klare maaltijden zijn ook goed geprijsd (beter dan rich meals) en de smaak is gewoon goed. Let er wel op kies een “cutting” meal aangezien die betere macros momenteel voor je heeft hoog in eiwitten, lager in koolhydraten vetten. Neem deze paar keer pw indien ik niet thuis ben en dan warm ik die elders op + neem ik een pot groente mee sperziebonen/wortels die vaak 300gr groente hebben / 25kcal 100gram dus extra volume. Xxl sausje erop en flinke meal 500 kcal.

Extra noemswaardig zijn de kipnuggets / kipkrokant stukken en durum allemaal erg lekker, maar momenteel niet mogelijk met me schema.

Alle kip soorten super mals, eet geen andere kip meer. Let wel op de kcal de een heeft meer dan de andere. Deed voorheen bbq 140kcal / 100gr en nu terriyaki 120kcal /100gr, klinkt niet veel maar 600gr kip pd eet ik van mm dan is het toch “gratis” 120kcal”. Verschil zit hem in de koolhydraten, sterker nog terriyaki heeft meer eiwitten, minder kcal.

Kip loempia, hou maar op zijn extreem lekker. Kcal/macros zijn passend te maken.

Groente van mm is voordeliger dan in de winkel, wel in bulk maw jullie mam moet de diepvries ff leegruimen.

Pizza is ook te doen, pak zelf dan een halve en me vriendin de andere helft en voeg er extra kip toe. Pizza helft is 350 kcal / 25 ei dus met extra kip/groente heb je voor 500 kcal een lekkere meal.

De kant en klare maaltijden zijn ook goed geprijsd (beter dan rich meals) en de smaak is gewoon goed. Let er wel op kies een “cutting” meal aangezien die betere macros momenteel voor je heeft hoog in eiwitten, lager in koolhydraten vetten. Neem deze paar keer pw indien ik niet thuis ben en dan warm ik die elders op + neem ik een pot groente mee sperziebonen/wortels die vaak 300gr groente hebben / 25kcal 100gram dus extra volume. Xxl sausje erop en flinke meal 500 kcal.

Extra noemswaardig zijn de kipnuggets / kipkrokant stukken en durum allemaal erg lekker, maar momenteel niet mogelijk met me schema.
Heb zelf die 12.5kg kip pakket gekocht. Want ik moet vanaf dinsdag naar 5x100gr per dag. Heb roasted kip1zak 10smaken 2kg. 1zak roasted kip satesmaak 2.5kg. 1zak roasted kip tereyaki. En 2zakken naturel. Super relaxed en denk dat je niet eens zo duur uit bent. Miss in de bulk daar ook vaker bestellen. Je zou ze ook koud kunnen eten ideaal voor op me werk bakjes mee

Laatst bewerkt:
  • Like
Oude recept, Bami.
70g mie
400g groentenmix, halve rode ui, 2 tenen knoflook. theelepel badjak, chilipoeder en currypoeder
250g Tofu
Bahmix.jpg

Heb zelf die 12.5kg kip pakket gekocht. Want ik moet vanaf dinsdag naar 5x100gr per dag. Heb roasted kip1zak 10smaken 2kg. 1zak roasted kip satesmaak 2.5kg. 1zak roasted kip tereyaki. En 2zakken naturel. Super relaxed en denk dat je niet eens zo duur uit bent. Miss in de bulk daar ook vaker bestellen. Je zou ze ook koud kunnen eten ideaal voor op me werk bakjes mee
Is dat allemaal al bereid? Heb hier nog nooit besteld.

Koud als je ze laat ontdooien tussen een salade zijn ze echt ook erg goed en doen ze niet minder qua smaak. Probeer welke smaak jij lekker vind met de kip aangezien de een pikant wel lekker vind en de ander niet, maar er zit altijd wel wat lekkers bij. Qua prijs is het gewoon goed, let er ook op deze kip is “bereid” maw vs onbereiden kip in de supermarkt zit nog 20% water die verdampt tijdens het bakken. Daarom zijn de eiwitten per 100gram en kcal ook iets hoger dan de meeste kip die je bij de appie ziet.

Diepvries groente bij de supermarkt is doorgaans goedkoper. Maar die van MM is al voorgegaard volgens mij. Not sure of dat bij de supermarkt ook zo is. Scheelt weer werk anders :)

• Like
Terug
Naar boven