XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Voor hoeveel maaltijden ben je daar zoet mee?
Ligt eraan hoeveel eiwitten je uit jou kip haalt. Ikzelf doe 600gr pd van mm dus 4 dagen 1 zak en 1 zak is 25€ 2.5kg.

Eet ook 80% van me eiwitten uit kip, als je whey bijv neemt zijn bovenstaande getallen anders.

Diepvries groente bij de supermarkt is doorgaans goedkoper. Maar die van MM is al voorgegaard volgens mij. Not sure of dat bij de supermarkt ook zo is. Scheelt weer werk anders :)
In België is er alleszins wel een duidelijk verschil in prijs van groenten. In de supermarkt stuk goedkoper.
Kijk ook regelmatig om eens vlees te bestellen maar onze diepvries zit constant vol met eten :p Krijg het niet weggewerkt. Als er iets uitgaat, wordt dit vrijwel direct terug opgevuld door iets anders :p

Ligt eraan hoeveel eiwitten je uit jou kip haalt. Ikzelf doe 600gr pd van mm dus 4 dagen 1 zak en 1 zak is 25€ 2.5kg.

Eet ook 80% van me eiwitten uit kip, als je whey bijv neemt zijn bovenstaande getallen anders.
12,5 euro per dag alleen al uit kip! Hoeveel ben je in totaal kwijt aan (cutting) boodschappen voor jezelf dan?

• Like
Waarderingen: AK
Als je uitgaat van die 20% verlies waar @ak het over heeft, maakt het niet zoveel verschil.

Ik weeg altijd rauw, dus geen idee eigenlijk hoeveel ik 'verlies'
Hier houden idd veel mensen geen rekening mee en vergelijken rauw met bereid wat dus 20% verschil is een ook mm is gesneden en smaak erg goed.

Nomnom pannenkoeken.
Kcal 804. E66-K73-V28
IMG20220805120147.jpg
hoe heb je ze zo eiwitrijk gemaakt?

10,16 per kilo, phoe laat mij maar lekker bij de turkse slager hier halen 6,90 per kilo :P
Niet echt een reëel vergelijk.
Van 1 kg verse kip hou je ca. 800 gr over.
Dan zit je al op 8.63 euro per kg gare kip. Reken je olie en kruiden erbij dan zit je op ca. 9 euro per kg. En dan moet je het klaarmaken. Lullig gezegd reken ook je gas, water voor afwas etc. En tijd mee dan is t om t even of je t bij mm koopt of zelf maakt met kip van de turk.

En wacht je tot de 10% korting actie bij mm die er regelmatig is dan zit je bij mm op 9,18 per kg.

Al met al is t persoonlijk de afweging maken. Heb je zat tijd dan is t waarschijnlijk net wat voordeliger om t zelf te maken. Hangt er dan ook nog vanaf hoeveel kip je per dag eet en hoe vaak je evt zelf t maakt.

Niet echt een reëel vergelijk.
Van 1 kg verse kip hou je ca. 800 gr over.
Dan zit je al op 8.63 euro per kg gare kip. Reken je olie en kruiden erbij dan zit je op ca. 9 euro per kg. En dan moet je het klaarmaken. Lullig gezegd reken ook je gas, water voor afwas etc. En tijd mee dan is t om t even of je t bij mm koopt of zelf maakt met kip van de turk.

En wacht je tot de 10% korting actie bij mm die er regelmatig is dan zit je bij mm op 9,18 per kg.

Al met al is t persoonlijk de afweging maken. Heb je zat tijd dan is t waarschijnlijk net wat voordeliger om t zelf te maken. Hangt er dan ook nog vanaf hoeveel kip je per dag eet en hoe vaak je evt zelf t maakt.
Dan moet je in dat geval ook de €5,95 verzendkosten verrekenen bovenop de €10,16 per kg.

Als je een grote vriezer hebt en in bulk kan bestellen dan is MM natuurlijk nog steeds hartstikke voordelig, zeker gezien het gemak en tijdsbesparing tijdens het preppen.

Terug
Naar boven