- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I love chicken pakket is zonder verzendkostenDan moet je in dat geval ook de €5,95 verzendkosten verrekenen bovenop de €10,16 per kg.
Als je een grote vriezer hebt en in bulk kan bestellen dan is MM natuurlijk nog steeds hartstikke voordelig, zeker gezien het gemak en tijdsbesparing tijdens het preppen.
Mm doet ook de afwas? Verdorie hé, dat is handig!Niet echt een reëel vergelijk.
Van 1 kg verse kip hou je ca. 800 gr over.
Dan zit je al op 8.63 euro per kg gare kip. Reken je olie en kruiden erbij dan zit je op ca. 9 euro per kg. En dan moet je het klaarmaken. Lullig gezegd reken ook je gas, water voor afwas etc. En tijd mee dan is t om t even of je t bij mm koopt of zelf maakt met kip van de turk.
En wacht je tot de 10% korting actie bij mm die er regelmatig is dan zit je bij mm op 9,18 per kg.
Al met al is t persoonlijk de afweging maken. Heb je zat tijd dan is t waarschijnlijk net wat voordeliger om t zelf te maken. Hangt er dan ook nog vanaf hoeveel kip je per dag eet en hoe vaak je evt zelf t maakt.

Bord moet je in beide gevallen afwassen. Pan enzo niet

Jeetje, tegenvallerBord moet je in beide gevallen afwassen. Pan enzo niet![]()

Jammer hé ... zou wel handig zijn..

Ik vind het super fijn. Hoef dan niet meer te koken kan gwn die zakken kip erbij halenJammer hé ... zou wel handig zijn..
Ach ja... details... je moet ook nog naar de slager toe als je t zelf haalt, mm levert af (i love chicken is geen verzendkosten). Maar dat kan lopend of fiets. Maar kost weer tijd ...
Zo kan je wel verder mierenneuken....
Maar t blijft gewoon persoonlijke keuze.
Als t kon zou ik t wel weten. Als....![]()
Kom ik daar nu pas achter, altijd voor niets verzendkosten betaald

Van welke supermarkt zijn die merguez?![]()
300gr kipmerguez worstjes
100gr Italiaanse groente
100gr gegrilde groentemix
115gr komkommer (vers uit eigen tuin)
100gr aardappelpartjes
15gr 25+ geraspte kaas
Nog eigen saus gemaakt met ~40g mosterd, ~40g zero cal knoflooksaus en tabasco.
675kcal / 55g eiwitten / 41g koolhydraten / 28g vet
Heb nog 460 calorieen over aan snacks en heb me proteine doel gehaalt. Veel keuze: wrap met pb2, oppo ijs, rice krispies kornflakes![]()
Ah, maar je vind ze alleen in de Halal vlees afdeling. Merknaam is Wahid
Dan ken ik ze. Iets van 160cal per 100gr, dus zeker goed te doen voor merguez 🤝Ah, maar je vind ze alleen in de Halal vlees afdeling. Merknaam is Wahid
Precies, daarnaast krijg ik minder dan 10gram vet binnen met mijn ontbijt en lunch samen. Dus probeer meer vetten toe te voegen aan mijn maaltijden (ipv avond snacken op cashewnoten, wat ook wel lekker en gezond is)Dan ken ik ze. Iets van 160cal per 100gr, dus zeker goed te doen voor merguez 🤝
Noten vind ik zelf altijd zo slecht vullen, zeker in de cut. Dus dan eet ik liever avocado's bijvoorbeeld.Precies, daarnaast krijg ik minder dan 10gram vet binnen met mijn ontbijt en lunch samen. Dus probeer meer vetten toe te voegen aan mijn maaltijden (ipv avond snacken op cashewnoten, wat ook wel lekker en gezond is)