MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Wat uis dat op je ei?

Mayonaise?

bordje pasta.jpg

bordje pasta

Strijden? Volgens mij kan je je prima vermaken met die maaltijden. 2500kcals geeft ook nog wel wat ruimte. Dat eet de normale man ook :o
Nee. Een cal tekort = per definitie TEKORT komen. De term zegt het al. Tenzij je nog hoog genoeg in bodyfat zit, waardoor je idd ruimte kunt sparen. Dus wellicht zit Marty nog in die fase.

Maar je wil toch af en toe KFC? Of een avondje zuipen? Ik zie hier zo weinig mensen cheat meals posten. Vind ik zelf altijd juist een mooi onderdeel van droog trainen 👍

Nee. Een cal tekort = per definitie TEKORT komen. De term zegt het al. Tenzij je nog hoog genoeg in bodyfat zit, waardoor je idd ruimte kunt sparen. Dus wellicht zit Marty nog in die fase.

Maar je wil toch af en toe KFC? Of een avondje zuipen? Ik zie hier zo weinig mensen cheat meals posten. Vind ik zelf altijd juist een mooi onderdeel van droog trainen 👍
Ja maar als je in een tekort zit met 2500 kcals kan je genoeg maaltijden maken. Je kan daar 5* een normale avondmaaltijd mee bereiden hé. Dat was meer m'n punt

Terug
Naar boven