Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezellig, hier ook een bordje pasta 😃
hmmm, jij hebt wel veel meer saus/vulling dan ik.

Helaas. Was goeie man@PartyMarty ziet er lekker uit nog een bordje over ?![]()

dat zegt elke coke dealer ook haha
Hnng. Is dit dan een refeed? If so, lekker clean bezig hoor 👍Kijk hier al de hele week naar uit.
150g Penne - 500g spinazie a la crème - 170g zalm - 150g knoflook garnaaltjes.
Kcal 1428. E103-K114-V58
![]()
Nee, heeft me m'n ontbijt gekostHnng. Is dit dan een refeed? If so, lekker clean bezig hoor 👍
Doe jij eigk ooit cheat? Ik zie je iedere dag maar strijden...Nee, heeft me m'n ontbijt gekost
Alsnog precies binnen m'n 2500kcal gebleven vandaag.
Strijden? Volgens mij kan je je prima vermaken met die maaltijden. 2500kcals geeft ook nog wel wat ruimte. Dat eet de normale man ookDoe jij eigk ooit cheat? Ik zie je iedere dag maar strijden...

Ik cheat weinig inderdaadDoe jij eigk ooit cheat? Ik zie je iedere dag maar strijden...
Zoals @fred22 ook zegt, mijn dagen zijn qua eten hartstikke prima. De ochtenden zijn wat karig maar de middag/avond zijn top 
Nee. Een cal tekort = per definitie TEKORT komen. De term zegt het al. Tenzij je nog hoog genoeg in bodyfat zit, waardoor je idd ruimte kunt sparen. Dus wellicht zit Marty nog in die fase.Strijden? Volgens mij kan je je prima vermaken met die maaltijden. 2500kcals geeft ook nog wel wat ruimte. Dat eet de normale man ook![]()
Ja maar als je in een tekort zit met 2500 kcals kan je genoeg maaltijden maken. Je kan daar 5* een normale avondmaaltijd mee bereiden hé. Dat was meer m'n puntNee. Een cal tekort = per definitie TEKORT komen. De term zegt het al. Tenzij je nog hoog genoeg in bodyfat zit, waardoor je idd ruimte kunt sparen. Dus wellicht zit Marty nog in die fase.
Maar je wil toch af en toe KFC? Of een avondje zuipen? Ik zie hier zo weinig mensen cheat meals posten. Vind ik zelf altijd juist een mooi onderdeel van droog trainen 👍
Vast jij ook een x aantal uur? Zelf eet ik meestal pas rond 14.00uu. Wakker worden rond 6/7Ik cheat weinig inderdaadZoals @fred22 ook zegt, mijn dagen zijn qua eten hartstikke prima. De ochtenden zijn wat karig maar de middag/avond zijn top
![]()