XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Totdat je TE shredded wordt, dan is het alleen maar high volume, low cal voedsel. Anders red je het niet.
Ook high volume, low cal kan je lekker maken. Portobello burger bijvoorbeeld. Kruiden kan je ook veel mee. Met alleen groente en vlees/vis kan je zoveel meer dan je denkt. Koolvis in rookvlees wikkelen mer bbq kruiden en even bakken of grillen. Lekker met gebakken ui, champignons en bloemkoolpuree.
Je moet kijken naar wat wel past in je dieet.

Nee. Een cal tekort = per definitie TEKORT komen. De term zegt het al. Tenzij je nog hoog genoeg in bodyfat zit, waardoor je idd ruimte kunt sparen. Dus wellicht zit Marty nog in die fase.

Maar je wil toch af en toe KFC? Of een avondje zuipen? Ik zie hier zo weinig mensen cheat meals posten. Vind ik zelf altijd juist een mooi onderdeel van droog trainen 👍
Een “cheat” is toch nergens voor nodig als je gewoon je dieet een beetje gevarieerd houd

Als je met “cheats” gaat werken ga je dat soort eten als beloning zien in plaats van dat je gewoon een duurzaam dieet hebt waar je gewoon wat ander eten af en toe vervangt

Anders ga je ook cravings krijgen die er weer voor kunnen zorgen dat je doorslaat

Een “cheat” is toch nergens voor nodig als je gewoon je dieet een beetje gevarieerd houd

Als je met “cheats” gaat werken ga je dat soort eten als beloning zien in plaats van dat je gewoon een duurzaam dieet hebt waar je gewoon wat ander eten af en toe vervangt

Anders ga je ook cravings krijgen die er weer voor kunnen zorgen dat je doorslaat
Moet er niet aandenken om nooit meer zoiets als een pizza te eten

Jullie en dat doorslaan, een pizza geeft toch een lekkere boost af en toe? Stelletje junks

Ontbijt:

250gr kip
200gr witte rijst bereid
100gr sperzie bonen
100gr ui
75ml xxl terriyaki

Kcal 640
V8 / E 60 / K 84

image.jpg

Post workout meal 3:

150gr biefstuk
250gr witte rijst (bereid)
100gr ui
100gr sperziebonen
25gr spinazie (diepvries blokje)

75ml xxl terriyaki saus

Kcal 646
V 7 / K 90 / E 48

(Meal 4/5/6 zijn idem dito vandaag alleen 50gr minder rijst)
Biefstuk is bijna over datum anders was het kip uiteraard.

image.jpg

558F4FA3-3637-4784-B14F-1D8C26114E0C.jpeg

250gr kipshoarma
290gr courgette spaghetti
200gr ijsbersla mix
100gr gegrilde groente
84gr italiaanse groente
150gr aardappelpartjes

40ml low cal bbq saus en 40ml low cal knoflooksaus gemixed met tabasco erbij

612kcal / 63gr eiwitten / 48gr koolhydraten / 18gr vet.

Op de afbeelding is de eerste bord te zien, daarna nog eentje gegeten uiteraard. Helemaal opgekregen, zit nu wel echt goed vol maar ik voel al dat ik over paar uur hetzelfde maaltijd weer kan eten. Dit is eigenlijk mijn lunch, aangezien ik vandaag niks in de middag heb gegeten. Zo kan ik in de avond nog een volle maaltijd eten zodat ik niet met honger naar bed zal gaan

8FAA0F62-F726-44E7-A082-49CE51975F9A.jpeg

Aangezien ik lunch had geskipt en avondeten rond 17:00 at, eet ik nu wat ik voor lunch zou eten.

3 sneetjes volkoren bruin brood
300ml vloeibare eiwit
Beetje kaneel

Als extra 320gram aan komkommer toegevoegd. Zal volgende keer ook verse aardbeien toevoegen voor volume

Ziet er weer heerlijk uit!

100gr witte rijst (bereid)
200gr bloemkool rijst
150gr biefstuk
100gr komkommer
100gr champigions
75ml xxl terriyaki

Door de rijst te mengen met bloemkool rijst heb je het idee dat je 300gr rijst eet terwijl bloemkool rijst 25kcal / 100gr heeft, pro tip🤝

Kcal: 427
v 5 / 46 / e 48

image.jpg

Laatst bewerkt:
100gr witte rijst (bereid)
200gr bloemkool rijst
150gr biefstuk
100gr komkommer
100gr champigions
75ml xxl terriyaki

Door de rijst te mengen met bloemkool rijst heb je het idee dat je 300gr rijst eet terwijl bloemkool rijst 25kcal / 100gr heeft, pro tip🤝

Kcal: 427
v 5 / 46 / e 48

image.jpg
Life hacks. Boek van Menno Henselmans staan ook veel tricks in die toegepast kunnen worden in de laatste fase van de cut. Kan wel foto's doorsturen als je daar behoefte aan hebt ;)

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven