WillemB90
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Pwo! kommetje 100gr oats met whey (cappuchino) en een ei-eiwit, meergranenbroodje met kokosolie en hagelslag en broccoli
Dat combo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pwo! kommetje 100gr oats met whey (cappuchino) en een ei-eiwit, meergranenbroodje met kokosolie en hagelslag en broccoli

Marineer je kip eens met wat ketjap, knoflook en sesamolie. Lekker paar uurtjes laten staan en het smaakt al heel anders.Altijd zoveel lekkere dingen, mijn avond eten is gewoon kip/rijst/groente door elkaar met wat sambal. Moet echt leren koken![]()
en zo kan je ook veel meer kruiden gebruiken. Keertje bananenbrood gemaakt en er 5 eetlepels cacaopoeder bij gedaan, smaakt goed
[IMG.com/2n6xk07.jpg[/IMG]

Had ik wel eens gepost maar had er een foto van gemaakt dus je hebt gelukRecept?
En verwacht ook maar wat leuke updates van mij vanavond.![]()

Wat voor variaties heb je nog meer? Ik gebruik tot nu toe kaneel (3 eetlepels) of cacao (5 eetlepels) en eventueel nog 2 eetlepels stevia. En wat voor verhoudingen gebruik je (qua eieren kwark etc ?). Als ik trouwens geen appelmoes heb gooi er 2 eetlepels honing bij en dat werkt ook wel aardig om het wat minder droog te makenNice. Doe ook vaak chocola/cacao door die bananencake heen![]()

. Beetje varieren met de smaak http://www.myprotein.com/sports-nutrition/flavdrops/10530471.html![]()
200 gr kipfilet, knoflook, ui, 125 gr champignons, 1 portobello, lente ui, paksoi, eetlepel sojasaus, 2 eetlepels wokolie.
![]()