XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Altijd zoveel lekkere dingen, mijn avond eten is gewoon kip/rijst/groente door elkaar met wat sambal. Moet echt leren koken :(

Altijd zoveel lekkere dingen, mijn avond eten is gewoon kip/rijst/groente door elkaar met wat sambal. Moet echt leren koken :(
Marineer je kip eens met wat ketjap, knoflook en sesamolie. Lekker paar uurtjes laten staan en het smaakt al heel anders. ;) en zo kan je ook veel meer kruiden gebruiken.

Simpel en lekker:
kip bakken
Groentes naar keuze erbij
2 el groene curry pasta
kokosmelk
even pruttelen rijst erbij en klaar.

Biefstuk in reepjes snijden snijden en klaarzetten.
Groentes roerbakken met kruiden.
Biefstukreepjes er rauw doorheen kwakken en even doorroeren. Zijn ze net warm en zalig mals.
rijst erbij en smullen.

simpele salade:
mais of bonen (kidney, bruine bonen etc)
wat paprika in blokjes, tomaatjes, komkommer, ui
alles door elkaar roeren.
naar keuze tonijn of gerookte kip in blokjes of ham erdoor.
wat dressing en klaar

zat opties! het is niet moeilijk.

crap, vergeten foto te maken... nou ja, pasta met tomatensaus... zo bijzonder is dat nu ook weer niet. Daarom maar mijn post-workout pannekoeken van oliebollenbeslag ! (aanbevelenswaardig) Het kost even tijd om het beslag te laten rijzen, maar dan heb je ook wat !

2013-12-22-904.jpg

haha ja he, ik eet echt overal broccoli bij, ik heb het probleem dat ik echt niet vol raak van eten xD dus 300gr broccoli bij iedere maaltijd als extra vulling

---------- Post added at 19:47 ---------- Previous post was at 19:46 ----------

hnngg hagelslag. vooral met roomboter eronder :heart:

vind het zelf lekkerder met gesmolten kokosolie! maar roomboter is ook goud inderdaad!

Keertje bananenbrood gemaakt en er 5 eetlepels cacaopoeder bij gedaan, smaakt goed :D

2n6xk07.jpg

Brace yourselfs, christmasdinners are coming

Nice. Doe ook vaak chocola/cacao door die bananencake heen :)

Recept?

En verwacht ook maar wat leuke updates van mij vanavond. :)
Had ik wel eens gepost maar had er een foto van gemaakt dus je hebt geluk ;)

1z2it82.jpg

Nice. Doe ook vaak chocola/cacao door die bananencake heen :)
Wat voor variaties heb je nog meer? Ik gebruik tot nu toe kaneel (3 eetlepels) of cacao (5 eetlepels) en eventueel nog 2 eetlepels stevia. En wat voor verhoudingen gebruik je (qua eieren kwark etc ?). Als ik trouwens geen appelmoes heb gooi er 2 eetlepels honing bij en dat werkt ook wel aardig om het wat minder droog te maken :)

Ik doe er eigenlijk standaard bevroren vruchten doorheen, een half doosje van wat ze bij de Albert Heijn hebben.
Kersen, frambozen, aardbeien. Telkens wat anders.

Verhoudingen heb ik ook anders.

Ik doe:

3 eieren
3 bananen
150g whey/caseine, kwark, appelmoes, havermout, volkorenmeel (beter dan zelfrijzend bakmeel imo, wel beetje bakpoeder toevoegen)

Ik gebruik altijd naturel whey en breng hem nog ff op smaak met flavourdrops van myprotein :). Beetje varieren met de smaak http://www.myprotein.com/sports-nutrition/flavdrops/10530471.html

Romige Franse champignonsoep

2013-12-24-917+soep.jpg

En een toetje...

2013-12-24-918+toetje.jpg

(het is tenslotte ook kerst of zo)

2d0mi5e.jpg

200 gr kipfilet, knoflook, ui, 125 gr champignons, 1 portobello, lente ui, paksoi, eetlepel sojasaus, 2 eetlepels wokolie.
:heart:

qrkppz.png
+ whipped cream:heart:

Alleen dessert.

image.jpg

2 bruine boterhammen
100gr rosbief
4 hele eieren
beetje boter zout en peper is tenslotte Kerstmis

500ml melk
100gr oats
35gr cookies & freak whey
kaneel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sent from my HTC One X+ using Forum Fiend v1.0.2.2.

Ayaka! Antilliaans gestoomd hapje in bananen bladeren. Gemakt van maismeel en met allerlei vlees en kruiden enzo erin :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven