Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Fluff met banaan is eindelijk gelukt!

image.jpg

Gestoofde prei met tijm en gemarineerde kippenlevertjes.

2013-12-28-946.jpg

~100g pasta met wat spinazie, ergens erdoorheen zit nog 100g kalkoenblokjes.
later nog 3 eieren en 1 appel

IMAG0672_zpsnkk4akpz.jpg

2vkby9x.jpg

Eindelijk goed gelukte koekjes. :lick: Volgende keer iets platter maken, dan zijn ze lekker knapperig.

499 kcal
5,4 koolhydraat
41,9 eiwit
32,8 vet

upx1s.jpg

Kokos blondies:
250gr witte bonen uit blik, 60gr whey (met smaak) en 60gr casein (met smaak), 100gr havermout, 4 eiwitten, bakpoeder en 50gr kokos snippers.
Bonen eerst blenden met eiwitten en dan ander rest toevoegen. In een bakblik en kaneel erover. Het is een dik mengsel. 15-20 minuten op 180 graden.
Je kan ook alleen whey gebruiken, maar niet alleen casein. Ik heb vanilie smaak gebruikt.

protein blueberry-apple cheesecake (recept van trickytatsu's pumpkin cheesecake)

voedingswaarde van het hele beest: 651kcal, 69e, 60k, 7v

2013-12-29 17.22.24.jpg

Laatst bewerkt:
ik zie nu dat de foto niet heel goed gelukt is, zag er in het echt beter uit haha, wel echt heerlijk spul!

upx1s.jpg

Kokos blondies:
250gr witte bonen uit blik, 60gr whey (met smaak) en 60gr casein (met smaak), 100gr havermout, 4 eiwitten, bakpoeder en 50gr kokos snippers.
Bonen eerst blenden met eiwitten en dan ander rest toevoegen. In een bakblik en kaneel erover. Het is een dik mengsel. 15-20 minuten op 180 graden.
Je kan ook alleen whey gebruiken, maar niet alleen casein. Ik heb vanilie smaak gebruikt.

Ziet er lekker uit.

40 gram amandelmeel, 30 gram whey, 10 gram pindakaas, 2 ei-eiwitten, klein beetje stevia en een druppel amandelextract.

Volgende keer doe ik iets minder pindakaas want die overheersde een beetje.

25 minuten op 160 graden. Wat langer doen als je ze wat harder wilt. :)

Ontbijtje vandaag, pompoenhavermout met pindakaas, bessen en b&f eiwitreep en 2 kokos blondies.
2cgde6o.jpg

En lunch, 4 volkoren boterhammen in stukjes gedaan en in een cakevorm (plastic) gedaan met 2 eiwitten gemengd met melk en kaneel. En yoghurt gemengd met vanilie eiwitpoeder en stukjes appel. En erop stukjes 99% chocolade, 20 minuutjes bakken 180 graden en aardbeien en wf saus erop.
x0vbyp.jpg

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

En van kerst nog:
2lk4u37.jpg

2mw6jrd.jpg

2ms1onp.jpg

Kokos blondies:

Ziet er goed uit! Hoeveel gram bakpoeder is er nodig? En maakt het veel uit als de eigelen er ook gewoon doorheen gaan? Binnenkort ook is proberen :)

kimmona, plz marry me

En lunch, 4 volkoren boterhammen in stukjes gedaan en in een cakevorm (plastic) gedaan met 2 eiwitten gemengd met melk en kaneel. En yoghurt gemengd met vanilie eiwitpoeder en stukjes appel. En erop stukjes 99% chocolade, 20 minuutjes bakken 180 graden en aardbeien en wf saus erop.

Dit klinkt wel ongelooflijk lekker !!! Ga ik ook eens maken !

Vraagje: wat is wf saus ?

Nog een vraagje: ik gebruik nooit eiwitpoeder maar wil af en toe ook graag eens een vanillesmaakje aan mijn gerechten geven. Wat denken jullie van vanillesuiker ? Of vanille-extract ? En kennen jullie misschien nog andere alternatieven ?

Terug
Naar boven