- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
tja! HET weet het zel nog nie hé?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tja! HET weet het zel nog nie hé?

Ik ben dit dus serieus gaan zoeken aangezien de wereld er fucked-up genoeg voor is 🤣
Maar bij de AH hebben ze gelukkig nog steeds alleen maar roze + blauw.
Phew.

Met spikkels(zonnebloempitten)

Go woke, go broke!

Maak er dan 2 maaltijden van om langer verzadigd te blijven. In een cut “moeite” hebben met eten is niet de bedoeling. Zou standaard al je eiwitten beter verspreiden aangezien bovenstaand gerecht snel 70eiwitten bevat en je dagelijks 140-150 eiwitten at (dacht ik) zou ik dit minimaal verdelen op 3 maaltijden, maar ideaal gezien wellicht 4/5.![]()
Heb deze met moeite opgekregen. Wat een volume
255gr kipfilet gemarineerd in 120ml magere melk
200gr champignons
150gr groentemix
150gr aardappelpartjes
100gr broccolimix
100gr augurkblokjes
75gr rode ui
70gr rode paprika
25gr jalapenos
Ja zal volgende keer zo dit verdelen in 2 maaltijden omdat ik later in avonden weer honger krijg. Kan ik opwarmen en eten. Ik eet inderdeed ‘te veel’ eiwitten. Ben sws nog wel in mn deficit, eet hiervoor minder koolhydraten. Ik eet gemiddeld 160gr eiwitten en 160gr koolhydraten. Uiteraard hierbij dan ook 50gr vetMaak er dan 2 maaltijden van om langer verzadigd te blijven. In een cut “moeite” hebben met eten is niet de bedoeling. Zou standaard al je eiwitten beter verspreiden aangezien bovenstaand gerecht snel 70eiwitten bevat en je dagelijks 140-150 eiwitten at (dacht ik) zou ik dit minimaal verdelen op 3 maaltijden, maar ideaal gezien wellicht 4/5.
Maaltijd ziet er wel lekker uit!
Het is dat ik te veel kip over had, anders zou ik niet 255gr eten maar eerder 150grMaak er dan 2 maaltijden van om langer verzadigd te blijven. In een cut “moeite” hebben met eten is niet de bedoeling. Zou standaard al je eiwitten beter verspreiden aangezien bovenstaand gerecht snel 70eiwitten bevat en je dagelijks 140-150 eiwitten at (dacht ik) zou ik dit minimaal verdelen op 3 maaltijden, maar ideaal gezien wellicht 4/5.
Maaltijd ziet er wel lekker uit!
Eiwitten spreiden op 4/5 meals voor betere opname en koolhydraten meesten post/ (pre) workout en vetten zoveel mogelijk in je laatste meals als je de puntjes op de i wilt hebben mbt voeding. Uiteraard “totaal” kcal is bepalend, maar spreiden zorgt voor betere opname + verzadiging maw minder drang naar donuts.Het is dat ik te veel kip over had, anders zou ik niet 255gr eten maar eerder 150gr
een koel drankje/smooty met ijsklontjes, das raak![]()
Oh, deze door de kwark, echt te lekker. Net sinasstik/split
Op dit soort momenten mis ik Camelus