MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

voor die koekjes.. oven op 350 graden?? dat is heter dan de zon

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Dit klinkt wel ongelooflijk lekker !!! Ga ik ook eens maken !

Vraagje: wat is wf saus ?

Nog een vraagje: ik gebruik nooit eiwitpoeder maar wil af en toe ook graag eens een vanillesmaakje aan mijn gerechten geven. Wat denken jullie van vanillesuiker ? Of vanille-extract ? En kennen jullie misschien nog andere alternatieven ?

WF = Walden farm

PWO meal.

image.jpg

Ziet er goed uit! Hoeveel gram bakpoeder is er nodig? En maakt het veel uit als de eigelen er ook gewoon doorheen gaan? Binnenkort ook is proberen :)
Ik doe er altijd gewoon wat bakpoeder in, 1-2 theelepels. Je kan er ook gewoon eigeel in doen, dan gewoon 2 eieren denk ik ipv 4 eiwitten.

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Dit klinkt wel ongelooflijk lekker !!! Ga ik ook eens maken !

Vraagje: wat is wf saus ?

Nog een vraagje: ik gebruik nooit eiwitpoeder maar wil af en toe ook graag eens een vanillesmaakje aan mijn gerechten geven. Wat denken jullie van vanillesuiker ? Of vanille-extract ? En kennen jullie misschien nog andere alternatieven ?

wf = walden farmen saus
Eiwitpoeder geeft er een zoete smaak aan (en eiwitten natuurlijk) maar vanilie yoghurt is ook goed. En anders vanilie aroma, de suiker proef je niet zo vind ik. En je kan ook de yoghurt met cacao mengen, heb je chocolade yoghurt.

Ik hoor het hem in het filmpje niet zeggen, er staat in de animatie van de temperatuur als hij het zegt ook een F, ik ga zelf dus uit van 180 Celcius.

180 lijkt me correct. De meeste ovens gaan niet eens tot 350. Misschien een hele dure pizza-oven, maar je koekjes zullen in no-time verbranden bij 350 graden.

Anyways, hier mijn post-workout snack van gisteren

2013-12-30-948.jpg

en hier mijn avondeten

2013-12-30-949.jpg

Hete kipfilet uiteraard ook met wat kipkruiden. 400 Gram denk ik.

CAM00121.jpg

Maaltijden voor komende 4 dagen voorbereid

totaal:
400g rijst
400g kipfilet
700-800g sperziebonen

Kwam er achteraf alleen achter dat ik geen saus had dus dan maar wat curry erover

IMAG0674_zpskdugtx2d.jpg

Deel I van de hapjes voor vanavond.
Hier komt met de visite mee nog bij :
* oliebollen/appelflappen
* gevulde eieren
* gehaktballetjes in tomatensaus
* dadels met roomkaas en spek erom

Ik bak nog stokbrood erbij.
Op tafel nog een wat merci voor bij de koffie, nootjes, studentenhaver en chipjes.

en voor 12 uur (nou ja na het vuurwerk uiteraard) even opwarmen met gegrilde kippenpootjes. :D

we zijn overigens maar met ons 4 tjes. :D wordt dooreten dus! want heb nog veel meer in de koelkast. :o altijd bang te weinig te hebben he... :rolleyes:

2jfzzer.jpg

Voor iedereen. Geniet van het oud en nieuw en een gelukkig, gezond en sportief 2014!

Terug
Naar boven