- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je die veer ook opdrinken of is dat net als een thee zakje voor de smaak?Low kcal eiwitshake.
![]()
Protip: door geen eiwitpoeder te gebruiken is ie nog lager in kcal en kun je liters drinken de hele dag door.
De veer is voor de mind-muscle connectie. Door iets er in te doen wat je in je shakes doet verwar je je spieren, dan denken ze dat je eiwitten drinkt en hebben ze niet in de gaten dat het zonder eiwitpoeder is.Moet je die veer ook opdrinken of is dat net als een thee zakje voor de smaak?
Ziet er goed uit! Maar dit forum ziet mij het liefst aan zo min mogelijk pizza's is mij inmiddels duidelijk.
Goed bezig jij hebt hem verdientZiet er goed uit! Maar dit forum ziet mij het liefst aan zo min mogelijk pizza's is mij inmiddels duidelijk.
Dus ik moet hem eerst even zien te verdienen voor ik ga testen 😇
Ziet er goed uit! Maar dit forum ziet mij het liefst aan zo min mogelijk pizza's is mij inmiddels duidelijk.
Dus ik moet hem eerst even zien te verdienen voor ik ga testen 😇
God heeft gesproken, wanneer een review?
Hmm. Ik dacht altijd dat zo'n spiraaltje anders werkte. Of beschermd het je zo tegen ongewillige gains?Low kcal eiwitshake.
![]()
Protip: door geen eiwitpoeder te gebruiken is ie nog lager in kcal en kun je liters drinken de hele dag door.
Nou gister 2 pizza's dus dat was mijn cheat meal. Dat wordt een week wachten...
Op 2 pizza's van gisteren na dan

Was juist heel dedicated, die pizza's hielpen mij mijn cal target te halen 🎯💪😁 dat was het hele punt. Liever clean, maar als dat niet lukt.. Ben nu weer fit en vandaag ging het easy

Uitje erdoor en wat ham/kip en kipkruiden. Best lekker ontbijtje dan nog.Wanneer je allemaal eiwit over hebt van de carbonara. 5 eiwit en 2 hele eieren.Weggooien is zonde, maar ook een stuk minder lekker.
![]()
Föhn van de vrouw even op de vriezer zetten. Daarmee is hij met 10-20 minuten ontdooid en kurkdroog.Vriezer moeten ontdooien. Duurde langer als gedacht.
Smotie van verschillend fruit en gebakken eitjes als ontbijt.
Daarna wat bleek een gepureerde pasta saus (voor de kinderen) op 2 volkoren wraps. Smaakt beter dan dat het er uit ziet.![]()
![]()