AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (14 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • Föhn van de vrouw even op de vriezer zetten. Daarmee is hij met 10-20 minuten ontdooid en kurkdroog.
    Het is een non frost vriezer maar blijkbaar kunnen die dicht vriezen helemaal boven in. Na een paar uur de plaat boven in kunnen laten zakken. Kwam er na een paar uur achter dat ik ook gewoon een anti ijs spray had.
    20220925_103919.jpg


    Maar vrijwel al het vlees was op dus weinig weg hoeven te gooien behalve wat groente
     
    Ik ontdooi m altijd midzomer als t 30 graden in huis is, is ie ook in no-time ontvroren.
     
    Ik ontdooi m altijd midzomer als t 30 graden in huis is, is ie ook in no-time ontvroren.
    Ik wist niet dat je die ook eens moest ontdooien. Maar ik hoorde iets tikken als de vriezer aan sprong. En zag ijsvorming op het plastic komen. Bij keuken ook helemaal nat vanmorgen. Alles droog gemaakt en die plaat terug geschroeft waarna weer alles nat werd. Mooi man zo rond 5 uur smorgens allemaal
     
    Ik wist niet dat je die ook eens moest ontdooien. Maar ik hoorde iets tikken als de vriezer aan sprong. En zag ijsvorming op het plastic komen. Bij keuken ook helemaal nat vanmorgen. Alles droog gemaakt en die plaat terug geschroeft waarna weer alles nat werd. Mooi man zo rond 5 uur smorgens allemaal
    Ik moet m 2 jaarlijks ontdooien zo'n beetje. Eigenlijk jaarlijks maar ik doe t pas als de deur niet meer goed dicht gaat :D
     
    lekkere smooty (met ijs) :brew:
    Zonde toch? Dan klok je het zo achterover, smaakt het allemaal hetzelfde.. Verzadigd het een stuk minder -> want vloeibaar. :dunno:

    Voor een smoothie zou ik gewoon goedkoop diepvriesfruit gebruiken en nooit vers. Scheelt de helft in de kosten en je proeft geen verschil geblenderd.
     
    Föhn van de vrouw even op de vriezer zetten. Daarmee is hij met 10-20 minuten ontdooid en kurkdroog. :)
    Stoomreiniger ... binnen 5 min ijs weg. Uitdrogen met keukenrol. Binnen 15 min en alles terug geflikkerd :roflol:
     
    Lekker man, ik heb alleen zo weer trek na dit soort eten
     
    ik begin wel veel pizzas te zien hiero🤨 is pizza de nieuwe kip broccoli en rijst?
     
    Back
    Naar boven