MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik ben een lul en heb een lul en dat hou ik graag zoSteks is een lul maar jij hebt best wel anders dan voorheen 😂😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben een lul en heb een lul en dat hou ik graag zoSteks is een lul maar jij hebt best wel anders dan voorheen 😂😂
Laat mij d'r is buiten
Gevoelige snaar geraakt?Wat denk je dat ik ben? Een gitaar ofzo?
Net zoals B12 injecties veganisme niet gebalanceerd maakt right babe?Er zit wel meer in dan enkel vitamines. En (naar mijn weten) kan een multivitamine ook geen groenten volledig/volwaardig vervangen.
Ik krijg helemaal geen B12 injectiesNet zoals B12 injecties veganisme niet gebalanceerd maakt right babe?
![]()

Dat wordt ook niet gezegd
Denk dat ik er wel van uit mag gaan dat 't persoonlijk bedoeld werd

Plus zit 't ook gewoon in diervoeder gesupplementeerd omdat ze dat tegenwoordig te weinig binnen krijgen but go off. 
Daar is ie weer!
Dus eigenlijk zeg je hier dat veganisme vergelijkbaar met het eten van diervoedsel is?Denk dat ik er wel van uit mag gaan dat 't persoonlijk bedoeld werd
Daarbij zorgt een B12 supplement er juist wél voor dat een veganistisch dieet gebalanceerd is. Heb verder vrij weinig zin om groenten te kweken in night soilPlus zit 't ook gewoon in diervoeder gesupplementeerd omdat ze dat tegenwoordig te weinig binnen krijgen but go off.
![]()

Heb je al vitamine Z injecties gehad?

Nou, basicallyDus eigenlijk zeg je hier dat veganisme vergelijkbaar met het eten van diervoedsel is?
Helder!![]()

Ow jij was die creep in m'n dm's?!

32c?Nou, basically
Ow jij was die creep in m'n dm's?!
Nog steeds no clue wat 't moet betekenen![]()
![]()
C°.
Bedankt voor deze wijsheidC°.
Formeel is afgesproken dat temperaturen in de SI-eenheid kelvin worden uitgedrukt. In bepaalde gevallen, bijvoorbeeld bij het aangeven van de buitentemperatuur in een weerbericht, worden echter graden Celsius gebruikt, enerzijds uit gewoonte en anderzijds omdat met behulp van deze eenheid de temperatuur in handzamere getallen kan worden uitgedrukt.
The more you know.

Met het risico dat ik er met open ogen (maar wel met stijf gesloten mond) intrap. *zet zonnebril op*
Zonder lightsaus? f*cking hardcore man.In Thailand eet men dit. Ik hoef me niet af te vragen waarom die muay thai personen zo mega peeled zijn.
![]()