AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Je zou je maar druk maken wat een ander wel of niet doet in zn leven ofniet? Of ben je zaterdag vergeten toen je jezelf zo druk maakte wat ik deed? Aparte vogel jij
Ben je nou nog steeds getriggerd :roflol: Die keuze die jij maakt heeft niet alleen invloed op jezelf, vind je dit nou serieus zelf een goede vergelijking?
En again: als je zo stevig in je schoenen stond met die keuze had je 't niet verwijderd.

Ben je nou nog steeds getriggerd :roflol: Die keuze die jij maakt heeft niet alleen invloed op jezelf, vind je dit nou serieus zelf een goede vergelijking?
En again: als je zo stevig in je schoenen stond met die keuze had je 't niet verwijderd.
Bla bla, feit blijft dat je hypocriet bent en ja, daar kan ik slecht tegen.

Maar eej,je kan jezelf er maar druk over maken toch? Ouwe legkip

Typische iets voor vrouwen, steeds die oude koeien uit de sloot halen.

Oh, wacht...

Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat dit spreekwoord wilt zeggen, wat m'n punt nog maar eens bewijst :o
Gelukkig is het mijn leven en waar maak jij je druk om nogmaals?
Ik denk dat je nog genoeg aandacht aan jezelf kan besteden ipv de moraalridder spelen.
Sticht een gezin bijvoorbeeld ipv kippen en konijntjes knuffelen , dan kun je iedereen laten zien wat voor geweldig correct persoon je bent, of is er een reden voor dat je nog alleen op studio zit? ik snap niet dat zo een aanwinst nog alleen zit.
Ga lekker half naakt op instagram staan, miss "felt cute"

Fijne dag

Gelukkig is het mijn leven en waar maak jij je druk om nogmaals?
Ik denk dat je nog genoeg aandacht aan jezelf kan besteden ipv de moraalridder spelen.
Sticht een gezin bijvoorbeeld ipv kippen en konijntjes knuffelen , dan kun je iedereen laten zien wat voor geweldig correct persoon je bent, of is er een reden voor dat je nog alleen op studio zit? ik snap niet dat zo een aanwinst nog alleen zit.
Ga lekker half naakt op instagram staan, miss "felt cute"

Fijne dag
Waarom ga je er vanuit dat ik alleen op een studio zit? :roflol:
Zorg dat je geen pijn krijgt aan je rug met dat reachen hé!

Halfnaakt voor de euforische duimpjes van simps op instagram :roflol:

Waarom ga je er vanuit dat ik alleen op een studio zit? :roflol:
Zorg dat je geen pijn krijgt aan je rug met dat reachen hé!
Verschil is dat ik me niet beter voordoe als ik ben.

Maar jij bent juist het perfecte voorbeeld wat ik niet aan mn dochter wil laten zien, dus elke gek zn gebrek, laten we het daar op houden oke?

Verschil is dat ik me niet beter voordoe als ik ben.

Maar jij bent juist het perfecte voorbeeld wat ik niet aan mn dochter wil laten zien, dus elke gek zn gebrek, laten we het daar op houden oke?
Je bent een ex-verslaafde die nog steeds aan de coke zit en dat kennelijk oké vindt, laat dat voorbeeld maar zien idd. Good job!

Insecure-land dat instagram , daarom heb ik die shit niet, maar mn vrouw en ik hebben wel smakelijk gelachen om der fotos
Ben blij dat je toch zo nieuwsgierig was om je helemaal naar het insecure-instagramland te begeven om mijn foto's te kunnen zien :heart: Maar hey, de ene trekt zich af op vrachtwagentjes en de ander op vrouwen, ieder z'n ding :kiss:

Ben blij dat je toch zo nieuwsgierig was om je helemaal naar het insecure-instagramland te begeven om mijn foto's te kunnen zien :heart: Hey, de ene trekt zich af op vrachtwagentjes en de ander op vrouwen, ieder z'n ding :kiss:
Mn vriendin liet het zien, doet ze altijd als ze iets grappigs vindt.

Hey kids,

Get a room!

Of ga naar het Battle Arena topic?

Mn vriendin liet het zien, doet ze altijd als ze iets grappigs vindt.
Nou, jouw vriendin post hier ook foto's van haar 'mini aars tussen alle bicepsen' in bh, dus als je je zo druk maakt om vrouwen die halfnaakt foto's plaatsen zou ik me toch eerder druk maken over hetgeen wat binnen jouw muren speelt.

Terug
Naar boven