Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Where's the food??

Ze staan hier al op hun achterste poten als iemand een fotootje in string post, laat staan als ik op een trekhaak ga zitten. :roflol: Je zou bijna denken dat we hier in één of andere woestijn wonen.

Bodybuilding is naar mijn mening 1 grote aandachtshoererij sport. Snap ook niet dat we het niet alleen maar toejuichen. Het hele laatste foto topic staan nagenoeg alleen maar mannen in.
Maar dat gezegd hebbende, je moet die string wel waard zijn natuurlijk.

Ze staan hier al op hun achterste poten als iemand een fotootje in string post, laat staan als ik op een trekhaak ga zitten. :roflol: Je zou bijna denken dat we hier in één of andere woestijn wonen.
Jij stond op je achterste poten zaterdag en dit was de spreekwoordelijke bal die je teruggekaatst krijgt. Maar dit doe je telkens weer, alsof je van niks weet en dit jou zomaar overkomt, cope youre shit woman

Kunnen jullie anders niet gewoon een keer afspreken.
En dan spreken wij af dat als @Kathlinoo 3x in 5 minuten klaarkomt, zij haar meerdere erkent. En als @TheBlock eerder klaarkomt dan zij, hij zijn meerdere erkent.
Dit is echt voor niemand amuserend om te moeten aanschouwen.

Kunnen jullie anders niet gewoon een keer afspreken.
En dan spreken wij af dat als @Kathlinoo 3x in 5 minuten klaarkomt, zij haar meerdere erkent. En als @TheBlock eerder klaarkomt dan zij, hij zijn meerdere erkent.
Dit is echt voor niemand amuserend om te moeten aanschouwen.
Ik heb een echte vrouw thuis zitten. Speel niet met poppen

Ik sta op mn achterste poten als ik een mooie string op mn slaapkamer zie. Op instagram hoereren is een instant afknapper. Zo laag in bewustzijn imo.

Terug
Naar boven