XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

qx47lv.jpg

150 gr tonijn
100 gr zilvervliesrijst
100 gr penne
1 blikje mexio melange
scheutje olijfolie met citroen
wat pijnboompitten en geraspte kokos

Soort van snack. Glas green tiger ice tea en 200 gr muscle meat. :lick:

a9n4he.png

Even een balansdagje...

2014-01-10-967.jpg

Ja, dit is echt goddelijk (maar gestoord)
een zakje yumyum noodles, zonder water, gewoon zo eten (ik zweer erbij, het is goddelijk)
en wat ketchup en sambal erop.

2014-01-10 21.08.28.jpg

een zakje yumyum noodles, zonder water, gewoon zo eten (ik zweer erbij, het is goddelijk)

AMEN!!! Dacht echt dat ik de enige was die dit lekker vond. Zeg t ooit bijna nooit tegen iemand whaha

9i64ut.jpg

Ontbijt: 100gr havermout, 200gr pompoenpuree, lepel chia+lijnzaad, kaneel, koekkruiden gemaakt met kokend water in de magnetron.
en gebakken ananas/peer in kokosolie.
En nu heb ik 4 uur geen honger haha

Studiefood:

Zoete aardappel
Champignons, kip, spinazie uit de wok met ketjap en gehakte pinda's + een bak kwark met cacao.

DSC_0137.jpg

Oh de foto staat op zn kant haha

Sweet. Ga ik is proberen!! :)

Hoeveel kcal zit er eig in zo'n zakkie. Op dat zakkie staat t maar vaag en op fitnesspal is 't ook niet echt duidelijk.

Wat eten jullie meestal als pre- workout meal wat een beetje snel te maken is?

Ik zie hier altijd echt lekkere dingen voorbij komen. Zou het niet een leuk idee zijn een recepten topic te maken waarin de OP een soort 'bibliotheek' maakt in de beginpost verdeeld per hoofdingrediënt. Ik wil dat best op me nemen als mensen hier bereid zijn om een toelichting te schrijven hoe ze gerechten maken.

Animo?

Terug
Naar boven