AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Gotta love cheese..
Volkorenpasta met makreel in tomatensaus met 70g lowfat-kaas voor de extra proteinnzzz

Foto0353.jpg

Klein ontbijt voor hardlopen
rcodns.jpg

Kwark + banaancake + wf saus en chocomelk!
mkj9g2.jpg

Kalkoenbiefstuk, rijst en broccoli
24ay7gg.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze al ontdekt?
E/k/v: 7/3,4/0
Met 50 kcals/100gr een heerlijke afwisseling voor de smakeloze franse variant :D

Kokos blondie-cake, recept van kimmona. Je zult denken dat het niet lekker is, maar is echt fuuucking nice.
Recept: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/post-maaltijden-pics-323275/index261.html#post8229853
1zlwx2s.jpg

a0j3gk.jpg

300 gram yoghurt met 1 kokosblondie in stukjes, wat kiwi, appel en mandarijn, wat chiazaad, cacaopoeder en kaneel, 15 gram casein protein van body en fitshop.
2cwoock.jpg

Gewokte wortel, broccoli, bloemkool, spinazie en een theelepel sambal oelek, 100 gr hamburger. Weinig eiwitten, daarna nog 100 gr muscle meat kip www.musclemeat.nl
2zzrcr4.jpg

250 gr mager rundergehakt, ui, knoflook, prei, champignons en paprika.
w2hreq.jpg

Chocolade pannenkoeken
2jg8hua.jpg

Strongwoman, klinkt idd vies door de dingen die erinzitten maar ik vind ze ook zo lekker!

250g magnetron aardappel (+ wat ketchup en wat curry)
145g kippenborst filet uit de oven
~125g kip teriyaki

(En eigenlijk nog een salade van sla en witlof maar die is tijdens het bereiden al opgegaan :D )
IMG_20140112_173635.jpg

Ziet er goed uit allemaal! Na een fijne buikgriep (daag gainz...down the drain) van 1,5 week waarop ik op beschuit heb geleefd dan eindelijk het moment aangebroken dat normaal eten weer een beetje gaat.
'Baked oatmeal' als ontbijt. Tonijn met mihoen, verse ananas, ketjap en sesam als lunch. Avondeten zoete aardappel uit de oven met kerrie- en pikante paprikapoeder, gebakken kip en beetje groente en een van de dingen tussendoor is 4 rijstwafels met pindakaas.

20140112_195306.jpg

Paar uur geleden muffins gemaakt. Had een recept gevonden met blauwe bessen maar ik heb zelf frambozen gebruikt! Super goed gelukt! Smaakt goed en helemaal niet droog.
Recept: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/post-hier-recepten-357460/#post8260673

23hr8kg.jpg

Avond eten! Lekkere cheat meal:
150 gram kogelbiefstuk (van de Vomar, die is echt top!) en 150 gr ovenfriet.. daarna nog een keer 150 gr ovenfriet! :cool:

2wn7a5f.jpg

Laatst bewerkt:
Aan ieder die wel eens protein pancakes maakt (die van body en fit heb ik) zijn ze bij jullie ook altijd zo droog? :p

Aan ieder die wel eens protein pancakes maakt (die van body en fit heb ik) zijn ze bij jullie ook altijd zo droog? :p

Bij mij niet hoor, eet ze zelf zonder iets erop en geniet nog steeds! Wel blijft die zooi zo snel aan de pan plakken dat het regelmatig een groot zooitje wordt lol :o

Frieten (650g), gebakken in 15mL olijfolie + 100g vet rundervlees

Foto0343.jpg

Foto0348.jpg

Ontbijt, 4 plakjes spek, 5 eieren, komkommer & ketchup

sp8bcl.jpg

Gister gemaakt, best lekker!

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven