Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

150 gr havermout (+250ml magere melk + 1 schep whey) , pancakes (2ei + 1 banaan) en koffie :D

Photo 17-01-14 08 37 35.jpg

Ontbijt vandaag, altijd hetzelfde haha
34dln5s.jpg

& griekse yoghurt met casein, stuk bananenbrood en banaancake in stukjes en fruit.
qsupo3.jpg

Eerste keer dat ik het maakte. Geen meesterwerk, maar ging prima naar binnen :D

2qtgysi.jpg

• Like
Waarderingen: YOGI
Waarom ligt er een gebruikte condoom op je snijplank?

100gr penne
200gr gehakt
50gr tomatensaus
20gr kaas
gehaktkruiden

=

2rhxrpf.jpg

dit is zo t*ring lekker, dat ik me amper voor kan stellen dat de macro's gewoon prima zijn.

1 ei, 30 gr whey, 1 banaan, schep volkoren tarwemeel, 2 el kwark, scheutje melk, stevia

117xugp.jpg

proteine pannekoeken
2z7igw3.jpg

Rijst met tonijn en mexicaanse diepvriesgroenten
24fh9h3.jpg

Tomatensoep met kipfilet en witte bonen (zitten onderin)

2014-01-17-974.jpg

2ui9p4z.png

1 van mijn vele culinaire hoogstandjes

Pre- workout meal van een paar dagen geleden

ImageUploadedByTapatalk1389986366.154938.jpg

Wie weet er nog lekkere dressing recepten voor op salades?
Ik gebruik nu meestal deze: Olijfolie, sesamolie, honing, scheutje balsamicoazijn, scheutje citroen/sinaasappelsap of een kant en klare uit een fles

Wie weet er nog lekkere dressing recepten voor op salades?
Ik gebruik nu meestal deze: Olijfolie, sesamolie, honing, scheutje balsamicoazijn, scheutje citroen/sinaasappelsap of een kant en klare uit een fles
Misschien niet zo een hele gezonde.. :o maar ik heb nu weer de flessen mango sinaasappelsaus van de aldi gehaald in de aziatische weken. (derde van links) Is zalig over salades. Ze zeggen dat het een woksaus is.. maar over salades echt lekker fris en ook bij vlees smaakt hij zalig.
orupop.jpg

Cheatmeal: mac&cheese!

Eindelijk goed gelukt. Met half boter en half room, en fijngeraspte kaas. Lekkerrrrr

uploadfromtaptalk1389996569179.jpg

tussendoortje, 4sneden volkoren brood, 1scoop whey cookies & cream (choco van gemaakt), halve appel en wat er overblijft van mijn 1L melk van de dag.

Naamloos 3.jpg

Z'n whey smeert ie erop?

Terug
Naar boven