MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20230830_232930.jpg

IMG-20230831-WA0000.jpg

Indiaas. Curry met gamba's en kruiden, champignons, naanbrood (peswari) met kokos 👌🏻
Ras Malai ofzo is dat dessert, echt lekker..

Slechte foto maar boeie, had voor mn shoot 1,5 uur heen en 1,5 uur terug op de motor gezeten met regenbuien en shit en 1000 kcals de hele dag en niets gedronken, dus wilde graag eten om 23 uur s avonds.🤣🤣

Shoot was echt supervet. Supertoffe fotograaf om mee samen te werken. Nu voor het eerst dit jaar beetjes omhoog en filmpje kijken. :wave: bedankt voor alle support.

Ow volgens zit ik een beetje in het verkeerde topic. Haha

Laatst bewerkt:
Heb al zoveel gesnaaid dat ik al vol zit. Na zo:n periode is je lichaam echt fucked up en wil je bingen. Dan heb ik behalve pure chocola nog niet eens zooi in huis gehaald,.maar nu eet ik gewoon alles wat ik tegenkom. :roflol:

IMG_20230831_204321.jpg

Je rijst is te lang gekookt.
er zijn 2 dingen die ik echt nog moet leren. Biefstuk bakken en rijst koken... bij mij wordt het altijd plakkerig.. Wat zou hier van de reden kunnen zijn? Ik breng water aan de kook, rijst erbij en precies 8 minuten (snelkookrijst lassie). Wordt er echt saggo van dat het niet lukt terwijl ik precies volgens verpakking doe :p

tips?

er zijn 2 dingen die ik echt nog moet leren. Biefstuk bakken en rijst koken... bij mij wordt het altijd plakkerig.. Wat zou hier van de reden kunnen zijn? Ik breng water aan de kook, rijst erbij en precies 8 minuten (snelkookrijst lassie). Wordt er echt saggo van dat het niet lukt terwijl ik precies volgens verpakking doe :p

tips?
-Je rijst wassen.
-Rijstkoker kopen helpt ook.
-Je rijst wassen, vervolgens een uurtje weken, spoelen en dan koken.

-Basmatierijst gebruiken?

Terug
Naar boven